Carlos Slim Domit věří, že je zde 'dobrá budoucnost' pro Grand Prix Mexika, která by se dle některých odhadů měla vrátit do kalendáře F1 do pěti let.
Carlos Slim Domit, který přes svůj Escuderia Telmex program sehrál důležitou roli ve vývoji kariér Sergia Péreze a Estebana Gutierréze a je také sponzorem Sauberu, je také klíčovou osobou v plánu přivést F1 zpět do Mexika. Kdyby se to podařilo, tak by se zde jelo poprvé od roku 1992. Slim věří, že Formule 1 je připravena na více závodů v Americe a díky zlepšené finanční situaci v zemi a přichodu Péreze a Gutierreze se šance země zvětšují.
"Věřím, že je zde potenciál mít více závodů v Americe a věřím také, že Mexiko je pro to správným místem," řekl Carlos Slim v rozhovoru pro AUTO spadající pod FIA. "Je to stabilní země a naší ekonomice se daří vcelku dobře, máme také jezdce, které si s tím mohou lidé spojit. Všechny tyto části jdou do sebe a já věřím, že potenciální promotéři dělají dobrou práci, když se snaží něco zajistit."
Mexiko teď v F1 kromě Telmexu zastupuje Sergio Pérez...
Jezdec McLarenu, Sergio Pérez, se také k celé situaci vyjádřil. "Samozřejmě by to pomohlo získat zájem [v Mexiku]," odpověděl jezdec McLarenu na otázku, jestli by jeho vítězství pomohla zvýšit šance na zařazení GP Mexika do kalendáře. "Od doby, co jsem došel do Formule 1, je zájem docela vysoký. A moje loňské výsledky včetně tří podiových umístění, znamenaly, že se pro to lidé více nadchly, zvláště teď, když jsem s McLarenem. Opravdu doufám, že budu moci pomoct v získání GP Mexika."
...a nově i Esteban Gutierrez.
Jeho krajan, Esteban Gutiérrez, který zažívá svoji premiérovou sezonu v F1 se Sauberem věří, že je to jen otázka času, kdy se F1 dostane do Mexika. "Čekají na správný čas. Vím, že vyjednávají a je zcela jasné, že by to pro nás bylo speciální, kdybychom měli závod v Mexiku. Lidé, kteří jsou za to odpovědní, se na to zaměřují a opravdu to chtějí uskutečnit. Pro mě, jako jezdce, je jedinou věcí, na kterou se můžu soustředit, získávání dobrých výsledků, aby se ještě zvýšil zájem a zvýšilo to tak důvěru v uskutečnění, protože si myslím, že to spolu souvisí."
V Mexiku se jela GP celkem 15krát, jezdilo se v Mexico City a to mezi lety 1963-1970 a 1986-1992.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.
Lewis Hamilton prožil ve Ferrari napjatý víkend. Po sporné týmové režii, váhavém rozhodování a frustraci v rádiové komunikaci se rozhodl osobně uklidnit šéfa Frederica Vasseura. „Nebudu se omlouvat za to, že jsem bojovník,“ vzkázal po závodě. Vasseur jeho emoce chápe.
Argentinský jezdec Franco Colapinto nastoupí do závodního vozu Alpine už při nadcházející Velké ceně Emilia Romagna. Tým se sídlem v Enstone ho povýšil z pozice rezervního jezdce, aby nahradil Jacka Doohana, který odstartoval sezónu.
James Oakes opouští pozici šéfa týmu Alpine F1 po pouhých šesti závodech sezony 2025. Jeho nečekaný odchod naznačuje, že tým se i nadále potýká s problémy, a to jak na trati, tak v zákulisí vedení.
Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Před Velkou cenou Miami se jezdci představili v netradičním průvodu, kde místo běžných vozů usedli do plně pojízdných formulí postavených z LEGO kostek. Hravá kombinace motorsportu a ikonické stavebnice nadchla fanoušky i média a stylově odstartovala závodní víkend.
Tým Andrey Stelly vstupoval do nové sezóny s tlakem šampiona – a s otázkou, zda si postavení lídra udrží.
Tým Alpine podle zákulisních informací řeší možnou jezdeckou rošádu – hned po nadcházející Velké ceně Emilia Romagna by mohl Jacka Doohana nahradit argentinský talent Franco Colapinto.