Sebastian Vettel uvedl, že si není jistý, zda je nápad mít za svého týmového kolegu Kimiho Räikkönena realistický a prozradil, že za pět let může třeba F1 opustit.
Sebastian Vettel byl dotázán, zda by byl rád, kdyby měl za svého týmového kolegu Kimiho Räikkönena. "Nevím, jak moc je to realistické," zněla jeho odpověď pro noviny Welt am Sontag.
Přiznal, že spolu sice vycházejí velmi dobře, ale jejich přátelství je médii značně nadhodnocováno. "Vídáme se během závodů, když to čas dovolí, protože jsme oba přímí a upřímní - rozumíme si. Ale v F1 nenajdete opravdové přátele," upozornil.
Vrátil se také k závodu v Malajsii, kdy neuposlechl příkazy a předjel svého týmového kolegu Marka Webbera. Podle něj to ukázalo jeho pravý charakter. "Image, kterou jsem měl předtím byla prostě špatná a ta aféra mnohým otevřela oči."
Přátele si podle Vettela ve Formuli 1 nenajdete (foto: Red Bull Racing)
"Pokud se objevilo něco nepříjemného, co se musí probrat, vždycky jsem to udělal, ale jen v přítomnosti těch, kdo to opravdu měli slyšet, ne s lidmi sedícími před televizí. Tentokrát to bylo jiné," poznamenal pětadvacetiletý rodák z Heppenheimu.
Prozradil také, že ačkoliv nyní není důvod, proč by měl opustit Red Bull, neznamená to, že to tak bude pořád.
"V tuto chvíli se cítím pohodlně a nedokážu si představit jiné prostředí. Auto i tým jsou skvělí. Nevidím důvod k odchodu, ale to neznamená, že zde zůstanu navždy. Možná si za pět let povím, že to stačilo, protože budu unavený. Možná budu v jiném týmu, protože budu chtít novou výzvu," prozradil nejmladší trojnásobný šampion a dodal, že lidé i jejich priority se mění.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.