Bahrajnský medzinárodný okruh by mohol hostiť prvé preteky sezóny v roku 2014, rozhodnutie je očakávané v nadchádzajúcich týždňoch.
Možnosť, aby Bahrajn hostil prvé preteky, bola navrhnutá počas tohtoročných aprílových pretekov v Bahrajne. Preteky by pre fanúšikov v Európe boli prijateľnejšie, ako tie v Austrálii, kvôli ktorým musia skoro vstávať.
Navyše by termín lepšie nadväzoval na zimné testovanie na okruhu Yas Marina v Abú Zabí. V roku 2013 boli predsezónne testy poznamenané nízkou teplotou a dažďom, pri ktorých bol zber vhodných dát pre tímy ťažký. Podmienky v Abú Zabí by boli pre testovanie ideálne tesne predtým, než by tímy absolvovali krátku trasu pri presune do Bahrajnu na prvé preteky sezóny.
Korunný princ Bahrajnu Salman bin Hamad bin Isa Al Khalifa oznámil, že konečné rozhodnutie je na Berniem Ecclestonovi.
„Existujú rôzne pre a proti organizovaniu prvých pretekov. Úroveň záujmu obyčajne ešte nie je tak veľká, ako pri ďalších pretekoch, ale je tu príležitosť otvoriť sezónu. Všetko sa to musí urobiť tým správnym spôsobom, aby boli prvé preteky úspešné. Očakávame správy od manažmentu F1, aby sme sa dozvedeli, ako sa Bernie rozhodol.“
V posledných rokoch boli preteky v Bahrajne ohrozované miestnou politickou situáciou, v roku 2011 boli dokonca zrušené. Bahrajn by teda mal zaistiť organizovanie pretekov F1 aj po tejto stránke.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.