I přesto, že s motorsportem má už hodně zkušeností, je v DTM Timo Glock nováčkem a za toho se také považuje. Top výsledky bychom od jezdce týmu MTEK BMW čekat neměli.
Ve Formuli 1 odjel Timo Glock 91 závodů Grand Prix, v DTM však 0. Počínání Němce v DTM bude velmi zajímavé sledovat i z toho důvodu, že není typickým jezdcem F1, který do DTM přichází poté, co svoji kariéru ve formulích již ukončil. Glock ještě není za zenitem a má chuť něčeho dosáhnout a nejezdit pouze pro zábavu. Někteří experti, jmenujme například experta německé televize ARD a bývalého jezdce DTM Manuela Reutera, toto tvrzení také podporují.
31letý pilot před svým prvním závodem v DTM říká: "První závod v DTM před vyprodanými tribunami na Hockenheimringu bude určitě vrcholem mé kariéry. Pro mě začíná nová část mé kariéry. Pocit z auta se test od testu zlepšoval. Doufám, že tento trend bude pokračovat i na Hockenheimringu.
Je skvělé sedět v autě a přitom vědět, že je konkurenceschopné." Timo ví, že mu bude nějaký čas trvat, než si na vůz DTM plně zvykne: "Dva až tři závody budu určitě potřebovat, než si na auto zvyknu a vše pochopím. Když něco potřebuji, snažím se obrátit na Martina Tomczyka [šampion DTM z roku 2011]. Má 13 let zkušeností s DTM. Okamžitě mi dokáže říct, jak se auto bude chovat."
Timo bude usedat do M3 DTM v barvách Deutsche Post
Výkony Tima Glocka na Hockenheimringu, úvodním závodu DTM, můžete sledovat v tomto článku.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.