Paul di Resta doufá, že Force India bude v nadcházejících závodech rychlejší než McLaren, uznává ale, že vzhledem k vývojovým schopnostem britského soupeře to bude náročné.
Force India se svým vozem VJM06 a jeho rychlostí v úvodu letošní sezóny příjemně překvapila. Adrian Sutil s Paulem di Restou dojeli v Austrálii na sedmém a osmém místě, v Malajsii však kvůli problémům se svým systémem uchycení kol o šanci na body přišli a ze závodu předčasně odstoupili.
V šampionátu jsou přesto stále před McLarenem. Skot věří, že si to s ním budou moci rozdávat i v nejbližších dvou závodech v Číně a v Bahrajnu: "Prokázali jsme, jak na tom momentálně jsme, ale těžko říci, zda v této pozici budeme po dalších dvou závodech. Vůči McLarenu mám velký respekt. Ačkoliv se nyní trápí, dokážou vyvíjet."
"Budeme však tlačit na to, abychom se před nimi udrželi. Naše výkonnost je zatím lepší, než lidé očekávali, mnohem lepší, než snad lidé mohou během dvou týdnů překonat," myslí si pilot Force Indie.
Jeho tým navíc díky svému vývoji také dosáhne pokroky: "Přes to, co se přihodilo v Malajsii, jsme si díky naší výkonnosti z víkendu odnesli velká pozitiva, takže se do Číny a do Bahrajnu těším. Rád bych si myslel, že máme o něco více poznání o svém voze, abychom ho dokázali zrychlit."
V Malajsii musela Force India oba vozy stáhnout, přesto se v šampionátu před McLarenem udržela(foto: Sahara Force India)
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.