Paul di Resta doufá, že Force India bude v nadcházejících závodech rychlejší než McLaren, uznává ale, že vzhledem k vývojovým schopnostem britského soupeře to bude náročné.
Force India se svým vozem VJM06 a jeho rychlostí v úvodu letošní sezóny příjemně překvapila. Adrian Sutil s Paulem di Restou dojeli v Austrálii na sedmém a osmém místě, v Malajsii však kvůli problémům se svým systémem uchycení kol o šanci na body přišli a ze závodu předčasně odstoupili.
V šampionátu jsou přesto stále před McLarenem. Skot věří, že si to s ním budou moci rozdávat i v nejbližších dvou závodech v Číně a v Bahrajnu: "Prokázali jsme, jak na tom momentálně jsme, ale těžko říci, zda v této pozici budeme po dalších dvou závodech. Vůči McLarenu mám velký respekt. Ačkoliv se nyní trápí, dokážou vyvíjet."
"Budeme však tlačit na to, abychom se před nimi udrželi. Naše výkonnost je zatím lepší, než lidé očekávali, mnohem lepší, než snad lidé mohou během dvou týdnů překonat," myslí si pilot Force Indie.
Jeho tým navíc díky svému vývoji také dosáhne pokroky: "Přes to, co se přihodilo v Malajsii, jsme si díky naší výkonnosti z víkendu odnesli velká pozitiva, takže se do Číny a do Bahrajnu těším. Rád bych si myslel, že máme o něco více poznání o svém voze, abychom ho dokázali zrychlit."
V Malajsii musela Force India oba vozy stáhnout, přesto se v šampionátu před McLarenem udržela(foto: Sahara Force India)
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.