Paul di Resta stále nemůže překousnout finále roku 2012 v Brazílii. Od letošní sezony chce některé věci změnit - už s tím dokonce začal.
Zvláště ve druhé polovině sezony 2012 byl Paul di Resta pravidelně porážen týmovým kolegou Nicem Hülkenbergem. Němec zaujal mimo jiné i tím, že v Brazílii závod chvíli vedl. Alespoň konec sezony se mohl Skotovi povést, jenže GP Brazílie zakončil poměrně těžkou nehodou. V celkovém hodnocení obsadil 14. pozici.
Nehoda v Sao Paulu štve Paula ještě teď, na prahu nové sezony. "Z nějakých důvodů mi vše na konci loňské sezony nevycházelo. Co se mohlo pokazit, se pokazilo," vzpomíná na sezonu 2012 26letý pilot, který z posledních 6 Grand Prix bodoval pouze 2krát. Zajímavý je určitě i fakt, že jak v roce 2011 tak v roce 2012 Di Resta podlehl svému kolegovi (Sutil/Hülkenberg).
"Z nějakého důvodu si člověk vždy dobře pamatuje začátek sezony a závěr roku - díky nehodě to tedy nejsou nejlepší vzpomínky. Bylo to zkrátka několik závodů, ve kterých mi to moc nešlo, nic nevycházelo. Už jsem se v průběhu kariéry přes pár takových momentů dostal. Když jste dole a pochopíte příčiny, pomůže Vám to dostat se zpět nahoru."
Di Resta, Sutil a Hülkenberg spolu
"Snad to bude již tento rok. Pochopitelně, že jsem tento rok pod tlakem. Je to můj třetí rok ve Formuli 1 - ale je to tak, že tlak na svou osobu vytvářím především já sám, nikdo jiný. Teď už musíme něčeho dosáhnout. Tým už do nás hodně investoval, snad se mu to letos na konci roku vyplatí," věří ex-mistr DTM.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.