Nico Hülkenberg očekává, že Sauber bude letos konkurenceschopný. Ve voze se cítí pohodlně a s rychlostí je spokojen, i když si je vědom toho, že je třeba dalších zlepšení.
Nico Hülkenberg byl včera v Jerezu pátým nejrychlejším jezdcem na trati. Jeho týmový kolega Esteban Gutieréz dnes obsadil osmou příčku.
"V jednu chvíli jsem se díval na monitor a vypaddalo to jako kvalifikace. Časy byly velmi těsné, rozdíly jen pár setin sekundy, takže bychom měli být s prvními dny testování spokojeni," uvedl Hülkenberg.
"Auto podalo slušné výkony. Je to něco, na čem můžeme stavět, takže myslím, že máme dobrý základ. Potřebujeme další vývoj a zlepšení. Víme, že ve Formuli 1 se nemůžete zastavit," nechal slyšet německý pilot.
Upozornil také, že po dvou dnech za volantem se nyní v Sauberu cítí ještě pohodlněji a dodal, že nemá s přizpůsobením se novému kokpitu žádné problémy, kromě toho, že je vyšší, než jeho předchůce.
"Cítím se ve voze pohodlněji. Byly to dva dny v novém prostředí, takže byla pochopitelně řada věcí a předmětů, na které jsem si musel zvyknout. Mojí prioritou bylo sem přijít a ujistit se, že se ve voze cítím spokojeně - od sedačky přes pohodlí až po řízení, pochopitelně. Udělali jsme pár změn a úprav, takže se posouváme správným směrem," popsal Hülkenberg.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.