Normálně týmy oznámí své jezdecké složení ještě před koncem roku, letos je tomu jinak. Týmy Force India a Caterham zatím potvrdily pouze jednoho jezdce pro sezonu 2013. Na post druhého jezdce Force India připadají v úvahu testovací jezdec týmu Jules Bianchi, bývalý pilot stáje Adrian Sutil a nebo bývalý jezdec Sauberu Kamui Kobajaši.
Stáj se stále zdráhá představit veřejnosti jméno svého druhého jezdce pro sezonu 2013. Přitom už za 3 týdny představí na Silverstone (1. února) svůj nový vůz. "Jsem překvapen, že zatím nic nebylo oznámeno. Tým řekl, že už brzy představí druhého pilota, ale kdy to bude, to nevím. Musím respektovat jejich rozhodnutí," nechal se slyšet Brit.
Dále se Paula di Resty novináři zeptali, zda-li se něco mění, když doposud nezná jméno svého budoucního parťáka: "Je to zvláštní, ale nakonec vždy se musíte zaměřit na svoji vlastní práci. Je jedno, jestli se jedná o zajištění si letenky, jednání s inženýry nebo cokoliv jiného. Znám svůj tým a svoje mechaniky. Máme nové věci, které mě naplňují optimismem, že budeme znovu silnější."
V loňské sezoně se Paulu Di Restovi celkem dařilo až do VC Japonska - získal 44 bodů a Singapuru dojel na 4. pozici. Od té doby už ale s vozem bojoval a rok zakončil velkou boračkou v samém závěru Grand Prix Brazílie. V posledních 6 Grand Prix získal bývalý jezdec Mercedesu v DTM pouze 2 body a celkově ztratil na bývalého kolegu a současného jezdce Sauberu, Nica Hülkenberga, bodů 17.
"Z nějakého důvodu mi to na konci sezony nešlo. Bohužel, v podstatě si lidé většinou pamatují konec roku, včetně mé nehody v Brazílii, než začátek sezony. Vloni jsem měl několik dobrých výkonů. V takovýchto chvílích si sáhnete hlubko, ale důležité je dostat se zpět. Doufám, že letošní rok bude povedeným rokem. Když se Vám něco nepovede, tak se chcete do vozu co nejrychleji vrátit a hodit to za hlavu. Jenže teď bylo zrovna období mezi sezonami, proto se už nemůžu dočkat, až začne testování."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.