Sebastiana Buemiho pravidelně závodit tento rok neuvidíme, měl by však zůstat rezervním pilotem Red Bullu.
Již před nějakou dobou jsme uvedli, že bývalého jezdce Toro Rosso neuvidíme letos závodit poté, co u Force Indie vyškrtnut ze seznamu kandidátů na místo závodního pilota.
O víkendu se chystá do Brazílie na tradiční motokárový závod Felipeho Massy, kde nebudou chybět ani další bývalí či současní jezdci F1: Jaime Alguersuari, Fernando Alonso, Lucas di Grassi, Kamuj Kobajaši, Vitantonio Liuzzi, Nelson Piquet, jr., Antonio Pizzonia, Bruno Senna či Ricardo Zonta.
Před odletem jej však čeká zřejmě jedna důležitá schůzka. "Před tím bude znovu podepsán jako rezervní pilot Red Bullu a Toro Rosso. Týmový poradce Helmut Marko s obnovením kontraktu souhlasil," napsal švýcarský Sonntagsblick.
Buemi závodil tři roky za Toro Rosso, nejlepších výsledků dosáhl v roce 2009, kdy dojel v Austrálii a v Brazílii na sedmém místě.
Sébastien Buemi loni bavil řáděním s vozem F1 diváky během reklamních akcí Red Bullu(foto: Red Bull Racing)
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.