Sebastiana Buemiho pravidelně závodit tento rok neuvidíme, měl by však zůstat rezervním pilotem Red Bullu.
Již před nějakou dobou jsme uvedli, že bývalého jezdce Toro Rosso neuvidíme letos závodit poté, co u Force Indie vyškrtnut ze seznamu kandidátů na místo závodního pilota.
O víkendu se chystá do Brazílie na tradiční motokárový závod Felipeho Massy, kde nebudou chybět ani další bývalí či současní jezdci F1: Jaime Alguersuari, Fernando Alonso, Lucas di Grassi, Kamuj Kobajaši, Vitantonio Liuzzi, Nelson Piquet, jr., Antonio Pizzonia, Bruno Senna či Ricardo Zonta.
Před odletem jej však čeká zřejmě jedna důležitá schůzka. "Před tím bude znovu podepsán jako rezervní pilot Red Bullu a Toro Rosso. Týmový poradce Helmut Marko s obnovením kontraktu souhlasil," napsal švýcarský Sonntagsblick.
Buemi závodil tři roky za Toro Rosso, nejlepších výsledků dosáhl v roce 2009, kdy dojel v Austrálii a v Brazílii na sedmém místě.
Sébastien Buemi loni bavil řáděním s vozem F1 diváky během reklamních akcí Red Bullu(foto: Red Bull Racing)
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.