Daniel Ricciardo prohlásil, že nový vůz stáje Toro Rosso - STR8 se výrazně liší od starého auta, které tým nasazoval v roce 2012.
Díky téměř neměnným pravidlům se mnozí bojí, že vozy sezony 2013 budou vypadat velmi podobně jako auta sezony 2012. Podle některých hlasů se dočkáme na vozech jen minimálních změn, díky kterým se budou týmy snažit přes zimu vyladit výkonnost monopostů.
U Toro Rosso bychom se ale podobného scénáře dočkat neměli. Stáj měla v sezoně 2012 poměrně dost problémů a získala pouze 26 bodů (v roce 2011 jich bylo 41). "Mohu Vám prozradit, že už jsem STR8 viděl a vypadá opravdu jinak než starý vůz," prozrazuje Daniel Ricciardo.
Australan věří, že STR8 bude výrazně lepší než jeho předchůdce. Podle něj se nejedná o pouhou evoluci. "Myslím, že naše nové auto bude lepší, než to, se kterým jsem jezdil ve své první sezoně u Toro Rosso. Každopadně, rozhodně se nebude jednat o vůz, který byste označili za téměř dokonalou kopii auta z předešlého roku s pouze minimálními optickými vylepšeními."
Vidí Ricciardo do budoucnosti? (foto: Scuderia Toro Rosso)
Třiadvacetiletý jezdec si je také dobře vědom toho, že musí vylepšit svoje výkony v sezoně 2013, tedy pokud chce v budoucnu pomýšlet na nahrazení Marka Webbera u Red Bullu. "Vím, že moje cíle v nové sezoně budou více ambicióznější. Nechci říkat, že musím nebo mohu získat podium. Prostě budu tlačit na maximum a snad se mi to povede."
"Mojí achilovou patou, alespoň v první části sezony, bylo, že jsem v závodech nebyl dostatečně agresivní. V určitém pohledu jsem byl přesný opak Romaina Grosjeana. Myslím však, že teď se mi podařilo najít správný balanc v agresivitě a opatrnosti a budu moci prokázat, co dokážu."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.