Sebastian Vettel uznal, že se jeho týmový kolega Mark Webber lépe na začátku sezóny 2012 srovnal s vozem RB8.
Přitom v Silverstone měl Webber na svém kontě o 16 bodů více než Vettel a před svým mladším kolegou byl i po jedenáctém závodě sezóny v Maďarsku. Nakonec ale Sebastian zabral, nasbíral o 102 bodů více než Mark a získal třetí titul mistra světa v řadě.
Neweymu trvalo polovinu sezóny, než RB8 plně porozuměl a vyladil jej. K tomu přispělo i několik rozsáhlých přestaveb zadní částí vozů s dalšími verzemi Coanda výfuků. Na počátku, kdy ještě vůz nebyl tak konkurenceschopný, si s ním vedl lépe Mark.
Vývoj relativních bodových rozdílů mezi nejlepšími šesti piloty sezóny 2012(pro zvětšení klikněte)
"Zkrátka jsem se cítil ve voze pohodlněji [ve druhé části sezóny,]" uvedl Vettel pro Auto Motor und Sport. "Vyvážení pro mě bylo lepší než na počátku, což způsobovalo problémy zejména v kvalifikaci. Dlouho jsem nebyl spokojený s výfuky, i když přinášeli více přítlaku než starší verze."
"Nemohl jsem si hrát s autem tak, jak jsem chtěl, aby sedělo mému stylu. Svou rychlost získávám v nájezdu do zatáček, zatímco Mark je lepší na výjezdu. Až poslední verze řešení Coanda výfuků mě dostala blíže k tomu, co jsme měli minulý rok," prozrazuje Vettel.
Sebastian Vettel se starou verzí výfuků v Číně, kde Mark Webber jezdil s Coanda řešením(foto: Red Bull Racing)
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.