Michael Schumacher, jehož kariéra závodního pilota F1 skončila po GP Brazílie, řekl, že si přál, aby titul získalo Ferrari. Zároveň ale pogratuloval Sebastianu Vettelovi k zisku dalšího titulu.
Seminásobný mistr světa, z čehož 5 titulů získal právě s Ferrari, připouští: "Bylo mi velmi líto týmu Ferrari, ke kterému mám pořád velmi těsný vztah. Letos bych mnohem více preferoval, kdyby konstruktérský titul získali hoši v červeném..."
Poté ale pokračuje: "Teď, poté co se 'usadil prach', bych chtěl ještě jednou pogratulovat Sebastianu Vettelovi k zisku třetího titulu. Byl to nervy drásající závod, který byl skvělou tečkou za touto povedenou sezonou. Toho chlapce [Sebastiana Vettela] už znám takovou dobu a mám ho rád, těším se i za něj. Podle mě je to ten správný chlap, který měl vyhrát titul."
A jaké jsou výhledy fenomenálního Němce na další činnost? Zprávy, že podepsal s Mercedesem na pozici testovacího jezdce jsou mylné. Novináři si špatně vyložili větu: "Podepsal jsem smlouvu a budu aktivní jako testovací jezdec." Ale když nebude testovat Mercedes F1, tak co tedy? Michael Schumacher zahájil spolupráci s jedním výrobce motokár.
Konkrétně by se mělo jednat o italského výrobce motokár - značku Tony Kart. "Mám rád závody motokár. Vždy to pro mě byla velká výzva." Michael dále časopisu Stern, který s ním o celé záležitosti mluvil, prozradil, že se těší "až v budoucnu nebude muset o F1 tolik přemýšlet." Jeho novou zálibou je seskok volným pádem (se zpožděným otevřením padáku). "Jsem ale pořád začátečníkem," upozorňuje bývalý jezdec.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.