Michael Schumacher, jehož kariéra závodního pilota F1 skončila po GP Brazílie, řekl, že si přál, aby titul získalo Ferrari. Zároveň ale pogratuloval Sebastianu Vettelovi k zisku dalšího titulu.
Seminásobný mistr světa, z čehož 5 titulů získal právě s Ferrari, připouští: "Bylo mi velmi líto týmu Ferrari, ke kterému mám pořád velmi těsný vztah. Letos bych mnohem více preferoval, kdyby konstruktérský titul získali hoši v červeném..."
Poté ale pokračuje: "Teď, poté co se 'usadil prach', bych chtěl ještě jednou pogratulovat Sebastianu Vettelovi k zisku třetího titulu. Byl to nervy drásající závod, který byl skvělou tečkou za touto povedenou sezonou. Toho chlapce [Sebastiana Vettela] už znám takovou dobu a mám ho rád, těším se i za něj. Podle mě je to ten správný chlap, který měl vyhrát titul."
A jaké jsou výhledy fenomenálního Němce na další činnost? Zprávy, že podepsal s Mercedesem na pozici testovacího jezdce jsou mylné. Novináři si špatně vyložili větu: "Podepsal jsem smlouvu a budu aktivní jako testovací jezdec." Ale když nebude testovat Mercedes F1, tak co tedy? Michael Schumacher zahájil spolupráci s jedním výrobce motokár.
Konkrétně by se mělo jednat o italského výrobce motokár - značku Tony Kart. "Mám rád závody motokár. Vždy to pro mě byla velká výzva." Michael dále časopisu Stern, který s ním o celé záležitosti mluvil, prozradil, že se těší "až v budoucnu nebude muset o F1 tolik přemýšlet." Jeho novou zálibou je seskok volným pádem (se zpožděným otevřením padáku). "Jsem ale pořád začátečníkem," upozorňuje bývalý jezdec.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.