Budoucnost Sebastiana Vettela je podle Christiana Hornera pevně svázána s Red Bullem. Myslí si, že i za pět let za ně bude stále závodit.
Dvojnásobného mistra světa čeká v Austinu již 100. velká cena. Občas se spekulovalo o jeho možném přestupu k Ferrari v roce 2014, což ale oba týmy popírají.
Šéf závodního týmu Red Bull Christian Horner na dotaz Daily Mail, zda si dokáže představit, že by Vettel jezdil za rakouský tým i za pět let, odpověděl: "Nevidím žádný důvod, proč ne."
"Sebastian je spojen s Red Bullem od svých 12 let. Svých jediných úspěchů se dočkal s Red Bullem. Cítí se v tomto prostředí dobře. Důvěřuje lidem a my z něj také dostáváme to nejlepší. Je spokojený.
Myslím, že klíčové je, aby vztahy fungovaly a vzkvétaly, bez ohledu na to, co je napsáno na kousku papíru. Odvádí svou práci, má kolem sebe skvělou skupinu lidí a ve velmi raném věku vytváří historii," chválí svého pilota Horner.
Sebastian Vettel po vítězství v Indii (foto: Red Bull Racing)
"Někdo, jako byl Jackie Stewart, za celou kariéru nikdy nezměnil tým. Je však na nás, zda mu budeme nadále poskytovat takové prostředí a konkurenceschopné auto," uvědomuje si šéf Red Bullu.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.