Po šestiměsíční pauze mohl dnes, 1. listopadu, nastoupit bývalý aerodynamik Mercedesu, Loic Bigois, k Ferrari.
Už v květnu letošního roku se Loic Bigois a tým Mercedes dohodli na tom, že ukončí svoji spolupráci. Mercedes tehdy jmenoval Geoffa Willise technickým ředitelem. Aerodynamické oddělení je tak podřízeno přímo jemu. Loicovi bylo nabídnuto jiné místo, které dle slov ředitele týmu, Rosse Brawna, odmítl.
Po v F1 obvyklé půlroční lhůtě včera vypršena jeho smlouva s Mercedesem. Dle informací webu gocar.gr by měl Bigois ode dneška pracovat pro tým Ferrari. V Maranellu by měl údajně převzít oddělení aerodynamiky, jehož poslední šéfové John Iley a Marco de Luca již u týmu nejsou. Po odchodu de Lucy měl v oddělení zaskočit Nikolas Tombazis. Tento Řek je ale zároveň šéfdesignérem týmu.
Řečtí novináři mají za to, že Nikolas se bude v budoucnosti věnovat jeho úkolům vyplývajícím z role šéfdesignéra a Bigois se stane šéfem oddělení aerodynamiky. Posila pro tým Ferrari se bude hodit, protože v uplynulých týdnech bylo znát, že Fernando Alonso na Sebastiana Vettela z Red Bullu začíná zrácet.
Loic Bigois má 52 let a v F1 pracuje již od roku 1990, tehdy si ho vybral tým Ligier. V roce 2001 se z tohoto týmu, který se mezitím stal Prostem, přesunul do Minardi a v roce 2003 do Williamsu. Tam vystřídal Antoniu Terziovou, jež navrhla ne zrovna úspěšnou příď monopostů, kterým se přezdívalo kladivoun. V roce 2007 odešel do Hondy a v roce 2009 stál za ziskem titulu nástupce Hondy, týmu Brawn. Do začátku letošního roku pak pracoval pro následovníka Brawnu, Mercedes.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.