Bývalý prezident FIA, Max Mosley, věří, že jeho nástupce, Jean Todt, bude muset více jít za svými cíli v F1.
Mosleyho vláda nad FIA byla charakteristická několika střety s týmy, včetně řady návrhů ohledně rozpočtových stropů pro týmy v roce 2009, tyto spory vedly až ve výhružky týmů, že seriál opustí. Mosleyho učinkování ve FIA bylo na venek hodně turbulentní, nicméně neshody ohledně budoucnosti Formule 1 pokračují. Podle Mosleyho je Todt teď až moc opatrný.
"Má úplně jiný styl. Jak efektivní to je, se nedá tak říci. Stále je ve svém prvním mandátu. Myslím, že bude pokračovat, ale pracuje od devíti od rána do devíti do noci. Je to mnohem tvrdší, než to vypadá zvenčí. Pokud bude pokračovat, tak to pak bude vidět. Teď je možná trochu moc neochotný konfrontace. Vypadá, že je s ostatními ve shodě. Je dobré být s ostaními ve shodě, ale občas je prostě musíte přinutit, aby něco dělali," řekl Max Mosley pro 'Sky Sports F1'.
"Když se vrátím do roku 2003, kdy se týmy nechtěly domluvit ohledně nákladů, tak jsem prostě řekl, že končíme s kvalfikačními motory a vozy a že od šesti budeme mít parc fermé. Týmy byly nepříčetné, ale bylo správné to udělat a teď lidé souhlasí s tím, že nejsou kvalifikační auta a motory. Občas se jim musíte postavit."
V roce 2009 byla po neshodách s Mosleym utvořena Formula One Teams' Association (FOTA). Její vliv poté slábl, řady této organizace nakonec opustila mistrovská stáj Red Bull Racing, Scuderia Ferrari a další stáje. Podle Mosleyho FOTA nikdy opravdu neuspěla.
"Jednou věcí je, že týmy bojují mezi sebou a nevím, jak by spolu měly kdy vycházet ve společných zájmech. To je funkce FIA. Věci jako například Resource Restriction Agreement by měly být na FIA. Budete jako tým žalovat Red Bull, když si budete myslet, že utrácí až moc?"
Mosley s odstupem času věří, že jeho záměr zavést nákladové stropy nebyl ovlivněn aférou o jeho soukromém životě, kterou vyvolali novináři. Podle jeho slov bylo jediným týmem, který návrh blokoval, Ferrari. "[Rozpočtové omezení] by fungovalo. Pokud by ale bylo realizovatelné na všech. Zatavilo to pouze to, že se mi jej nepodařilo prosadit. Měl jsem být schopen říci Ferrari: 'Buď do toho půjdete nebo nepůjdete, ale to jsou pravidla'. Nemohl jsem to ale udělat, protože když jsem měl ten problém s novináři, tak dva týmy, které při mě stály byly Williams a Ferrari."
"Takže by to bylo na dlouhé lokty a v roce 2009 některé bohatší týmy viděly, že když jste bohatším týmem a dalších sedm nebo devět je chudších, tak máte méně konkurence."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.