Sebastian Vettel včera prohlásil, že by se nebál závodit proti Fernandovi Alonsovi ve stejném týmu. Španěl podle něj letos nemá tak špatný vůz, jak se často povídá.
Vettel dále na dálku laškuje s prezidentem Ferrari: zatímco Luca di Montezemolo se nezdráhá jej veřejně chválit, německý pilot dává najevo svou touhu jednoho dne závodit s rudým vozem. Včera hrdě prohlásil, že by se nebál působení v jednom týmu s Alonsem.
"Nebojím se jít proti Fernandovi do stejného týmu, protože nakonec to je pro tým dobré, když má dva schopné piloty. Je to pak dobré i pro mě, protože výzva je pak o to větší," uvádí nebojácně Vettel pro Auto Bild.
Poznamenává však, že zatím přestup k Ferrari nechystá: "Nejdůležitější ale je, že jsem u Red Bullu spokojený a o odchodu vůbec nepřemýšlím."
Vettel, jenž je v průběžném pořadí čtvrtý s 39bodovou ztrátou, vedoucího Alonsa tipuje na letošní vítězství v šampionátu: "Jeho auto není tak špatné, jak pořád všichni říkají - akorát na začátku sezóny s ním nebyl moc schopen bojovat. Nakonec ale vždy končil za všech podmínek vpředu a byl velmi spolehlivý, proto je z mého pohledu balík Alonso - Ferrari zatím nejsilnější."
Sebastian Vettel tvrdí, že se Fernanda Alonsa nebojí (foto: Red Bull Racing)
Vettel ale flintu do žita ještě nehází: "Samozřejmě je vždy lepší, když máte bodový náskok, přístup se ale nemění. Vždy se snažíte získat pro sebe a pro tým ten nejlepší výsledek. Když se více snažíte jako lovec, není to dobré znamení, protože to ukazuje, že jste se předtím dostatečně nesnažili.
Cílem je vyhrát všechny závody a sledovat, jak to dopadne," dodává pilot Red Bullu.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.