Indický pilot, Narain Karthikeyan, si dává za cíl pro zbytek sezony stáhnutí náskoku svého týmového kolegy.
Pilot HRT zatím v letošních kvalifikacích byl pokaždé pomalejší, než jeho týmový kolega Pedro de la Rosa. V závodech se cítí být silnější, proto je jeho cílem zlepšit v druhé polovině sezony především výkony v sobotu.
"Myslím si, že mé výkony v závodech jsou dobré. V Monaku jsem dojel patnáctý. Bohužel kvalifikace jsou o něco slabší. Momentálně na Pedra ztrácím průměrně o 0,3 s na kolo. Je bez pochyby, že se musím v druhé polovině zlepšit."
Karthikeyan také dodal, že si stále zvyká na nové pneumatiky Pirelli, se kterými má de la Roda větší zkušenosti.
"Práce s pneumatikami mi dělá trochu problémy. Pedro má s nimi mnoho zkušeností a také zkušenosti z McLarenu. Je to velmi dobrý jezdec, který téměř nechybuje. Musím se od něj učit, abych se zlepšil," řekl indický pilot.
Indický pilot by považoval za velmi dobrý úspěch porazit svého týmového kolegu: "Z mé pozice by bylo skvělé porazit svého týmového kolegu. Pedro je velmi dobré měřítko. Pokud však skončíme před svými největšími rivaly - Marussií, bude to i tak pro nás úšpěšná sezona."
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.
Oscar Piastri dominantně zvítězil ve Velké ceně Číny, když od startu až do cíle udržoval bezpečný náskok před týmovým kolegou Landem Norrisem.
Lewis Hamilton dosáhl historického vítězství ve Formuli 1, když poprvé v kariéře vyhrál závod bez podpory motoru Mercedes. Ve všech svých dosavadních vítězstvích od roku 2012 vždy závodil s motorem Stříbrných šípů.
Júki Cunoda zazářil i při Velké ceně Číny, kde ve sprintu obsadil šesté místo a následně si vybojoval místo v první desítce na startovním roštu.