Indický pilot, Narain Karthikeyan, si dává za cíl pro zbytek sezony stáhnutí náskoku svého týmového kolegy.
Pilot HRT zatím v letošních kvalifikacích byl pokaždé pomalejší, než jeho týmový kolega Pedro de la Rosa. V závodech se cítí být silnější, proto je jeho cílem zlepšit v druhé polovině sezony především výkony v sobotu.
"Myslím si, že mé výkony v závodech jsou dobré. V Monaku jsem dojel patnáctý. Bohužel kvalifikace jsou o něco slabší. Momentálně na Pedra ztrácím průměrně o 0,3 s na kolo. Je bez pochyby, že se musím v druhé polovině zlepšit."
Karthikeyan také dodal, že si stále zvyká na nové pneumatiky Pirelli, se kterými má de la Roda větší zkušenosti.
"Práce s pneumatikami mi dělá trochu problémy. Pedro má s nimi mnoho zkušeností a také zkušenosti z McLarenu. Je to velmi dobrý jezdec, který téměř nechybuje. Musím se od něj učit, abych se zlepšil," řekl indický pilot.
Indický pilot by považoval za velmi dobrý úspěch porazit svého týmového kolegu: "Z mé pozice by bylo skvělé porazit svého týmového kolegu. Pedro je velmi dobré měřítko. Pokud však skončíme před svými největšími rivaly - Marussií, bude to i tak pro nás úšpěšná sezona."
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.