 
            Rubens Barrichello přiznal, že přestup do IndyCar byl krutým probuzením. Rychlost tamní Dallary se nedá srovnat s monopostem F1. A ty americké tratě, těm by se F1 vyhnula velkým obloukem.
Zatímco moderní mezinárodní autodromy mají hladký povrch a obrovské vyasfaltované únikové zóny, v USA tento trend úspěšně ignorují. „Jako bývalý prezident GPDA (Asociace jezdců Grand Prix) mohu říci, že takové okruhy bychom do F1 nikdy nepustili. Nikdo z jezdců by tam nechtěl jezdit,“ tvrdí Barrichello.„Mají hrbolatý povrch a neexistují na něm únikové zóny. Po dlouhé době ve formuli 1 si na to musíte zvyknout. Pokud by se IndyCar jelo na evropských okruzích, vypadalo by to se mnou lépe,“ je přesvědčen Barrichello, pro nějž je letošní sezóna navzdory světlým chvilkám velkým zklamáním.Již 40letý Brazilec předvádí lepší výkony na oválech než na tradičních okruzích. Barrichello pro to má vysvětlení. „Precizní a hladký jízdní styl nejlépe funguje na oválech. Mohu na nich závodit velmi dobře.“
Formule 1 má ve Watkins Glen bohatou historii, ale její návrat je zcela nereálný (Foto: McLaren)
Problémem dnešních okruhů je „benevolentní přístup“ k chybám závodních pilotů, kteří díky nekonečným asfaltovým pláním mohou bez úhony chybovat.
Naopak okruhy v Severní Americe jakékoliv zaváhání tvrdě trestají. Tradiční složení tráva/kačírek v únikových zónách je pro diváky mnohem atraktivnější než zaprášený asfalt podél dráhy.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.