Výkonná ředitelka Sauberu, Moniša Kaltenbornová, řekla, že by její tým nejraději používal motory Ferrari i po roce 2014. Od tohoto roku by se v F1 měly používat šestiválcové turbomotory 1,6l.
Tato novinka by mohla vést k velké změně v rozložení sil, Kaltenbornová však věří, že by bylo nejlogičtější napřed začít jednat s Ferrari o pokračování jejich partnerství. Přiznává však, že finanční otázka bude v rozhodování o budoucích motorech týmu hrát prim.
"Ještě není nic dojednáno, ale je logickým krokem napřed zajít za našim současným dodavatelem a pobavit se s nimi, protože spolu máme dlouhou historii. Vše je ale otevřené, protože si nejsem jistá, jestli ví o aktuálním dění.
Musíme si počkat. V naší pozici, což si myslím, že daly všechny zákaznické týmy najevo, je finanční aspekt velmi důležitý. Nechceme se vrátit do dob, kdy jste museli platit o mnoho více za motory než teď," říká Moniša Kaltenbornová.
"Oni [dodavatelé motorů] to budou brát stejně, takže si myslím, že budeme muset najít nějaké rozumné řešení pro zákazníky a pro dodavatele, ve kterém se nějak shodneme na ceně a výrobních nákladech."
Moniša také popírá jakoukoliv možnost, že by se její tým domluvil s VW. Podle jejich slov poslední jednání mezi Sauberem a německým výrobcem nevedlo v žádné další setkání.
Sauber Volkswagen do Formule 1 nepřivede(foto: Sauber Motorsport AG)
"Byli jsme požádání o jednání, to jsme potvrdili a konalo se v Ženevě. A to je vše, není co dalšího k tomu říct. Nejsou zde žádné další jednání. Pokud chceme zvýšit naši konkurenceschopnost, tak je jedním z cílů mít silného partnera a rozumět si spolu. Ale už s nimi momentálně nejednáme."
Když byla dotázána na možnost jezdecké sestavy pro rok 2013 a jestli by tým přivítal zpět Felipeho Massu, tak řekla: "Momentálně mě zajímají dva jezdci a jsou to ti dva, kteří řídí naše auta."
"Vždy se o to staráme dostatečně brzy, ale tento rok nejsme v žádném spěchu. Ještě toho můžeme hodně zvládnout a jezdci, které máme, v tom hrají klíčovou roli. Takže určitě nic brzy [žádné rozhodnutí].
Naši jezdci během této zimy udělali dobrou práci, [pomohli nám] zaměřit se na slabiny auta. Pro příští rok se budeme držet stejné strategie, nebudou zde žádné drastické změny - a nebudeme muset dělat něco znova."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.