Podle jezdců týmu Sauber je stále prostor se zlepšovat a pokud to zvládnou, mohou přijít ještě lepší výsledky, než které získávali doposud.
Podle jezdců týmu Sauber musejí přestat dělat během závodních víkendů malé chyby, pokud chtějí z auta získat plný potenciál. Pérez i Kobajaši totiž věří, že jejich vůz může během druhé poloviny sezony získat ještě víc než doposud.
"Obecně jsme odvedli dobrou práci a dosáhli skvělých věcí, tým postavil dobré auto s perfektním výkonem. Od začátku jsme na většině tratí byli konkurenceschopní a můžeme tak být co se zbytku sezony týče sebejistí" řekl Kamuj Kobajaši Autosportu.
Dodal však, že nevýhodou byly rozhodně některé promeškané příležitosti získat ještě lepší výsledky, protože často nedokázali během víkendu vše zvládnout perfektně. Pokud se podle něj v tomto ohledu zlepší, bude možné získat mnohem víc.
S tím souhlasí také jeho týmový kolega Sergio Pérez. "Musíme být efektivnější a já k tomu chci přispět. Není to tak, že by naše výkony nebyly konzistentní, ale ne vždy jsme zvládli vše dobře a občas jsme měli smůlu. Musíme dát všechno dohromady a získat co nejvíc z toho, co máme. Auto je rychlé a moje první vítězství by byl sen, který se stal skutečností," uvedl Mexičan.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.