Sebastiana Vettela zaujaly výkony Ferrari natolik, že si myslí, že italská stáj už nemá tak špatný vůz, jak tvrdí. Zároveň nechápe bezradnost Felipeho Massy.
Sebastian Vettel chce i letos zabojovat o titul mistra světa. V roce 2012 má jednoho konkurenta, se kterým na záčátku sezony nikdo moc nepočítal: Fernanda Alonsa. F2012 bylo zkraje sezony nejvíce kritizovaným autem a na špici výrazně ztrácelo. Mezitím se už ale Scuderia dostala do situace, kdy je schopna vyhrávat závody, což Sebastian dobře ví: "Fernando byl na Hockenheimu velmi silný, protože má nejlepší materiál."
Celkově je pro Němce Ferrari momentálně tím nejlepším autem ve startovním poli. "Měli těžký start do sezony, ale můžeme vidět, kde jsou teď. Ve všech podmínkách jsou konstantní - za deště, schucha, měnících se podmínek, chladna nebo horka. To je fakt, není to pouze moje domněnka."
V celkovém hodnocení Vettel ztrácí na svého kolegu Webbera 10 bodů. Australan se tedy řadí mezi soupeře Vettela v boji o titul. Alonso takový problém nemá, Massa je s velkou ztrátou mimo boj.
Tohle je podle mistra světa momentálně nejrychlejší auto pole (foto: Scuderia Ferrari)
Úřadující mistr světa ale věří, že tato situace je pro Ferrari spíše nevýhodou: "Není to dobré pro tým, když máte jezdce, který bojuje o vítězství, a druhého,který zajiždí výrazně horší výsledky. Felipe je v situaci, kdy není schopný prokázat svoji přirozenou rychlost. Všichni víme, jak je rychlý. Lidé zapomínají na to, že kdyby mu v roce 2008 zde nevybouchl motor, tak byl mistrem světa."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.