Sebastian Vettel znovu potvrdil, že by jednoho dne rád závodil za Ferrari. Přiznává však, že život v Red Bullu je momentálně příliš dobrý na to, aby z něj odcházel.
Dvojnásobný mistr světa je tu a tam spojován s odchodem do Maranella, hovořilo se dokonce o jeho opci na přestup v roce 2013. Šéf Red Bull Christian Horner to však vehementně odmítá, Vettel veškerá jednání rovněž popírá. Před závodem v Německu přiznal, že ho Ferrari stále láká.
"Jsem poctěn tím, že mě Stefano Domenicali a Luca di Montezemolo vidí jako jezdce Ferrari. Lichotí mi to, z mé strany však nedošlo k žádnému signálu, nic jsem nepodepsal a ani jsem s ničím potřesením ruky nesouhlasil," cituje Vettela Telegraph.
"Kdybyste se však 24 pilotů ve Formuli 1 zeptali, zda by ve své kariéře přestoupili k Ferrari, všech 24 by řeklo, že ano - a stejné je to i se mnou. Jsou zkrátka skvělým závodním týmem. Muselo by to [přestup] však zapadnout po všech stránkách.
Kdo ví, možná se věci změní a najednou odejdu jinam nebo nikdy neodejdu nikam jinam, protože nikde nebude k dispozici lepší balík než u Red Bullu," přemýšlí Vettel, který má s rakouským týmem platnou smlouvu až do konce sezóny 2014.
"Podívejte se na to, co se děje v letošní sezóně. Na špici to je velmi vyrovnané, takže se snažím dostatečně postarat o tuto sezónu. Tady a teď to je klíčové. Snažím se obhájit svůj titul, což je těžké, proto se nechci zaměřovat na to, co se možná stane za několik let. Na to je příliš, příliš brzy."
Na závodění za Ferrari společně s Alonsem to v nejbližší době nevypadá (foto: Scuderia Ferrari)
"Alonso nedávno uvedl, že dle pověstí mělo mezi ním a Ferrari dojít k prvnímu kontaktu v roce 2005, nakonec však k tomu došlo až v roce 2010 - mezitím uběhlo pět let," pokračuje Vettel.
"V Red Bull nejsou žádné problémy. Můj šéf přesně ví, jak se cítím. Jednáme spolu otevřeně, takže ne, Ferrari nás neznervózňuje," odmítá domněnky, že by spekulace o jeho přestupu měly narušovat jeho spolupráci se současným zaměstnavatelem.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.