Sebastian Vettel mezi výjimečné jezdce řadí Fernanda Alonsa z Ferrari a Lewise Hamiltona z McLarenu. Tvrdí však, že úspěšnost není možné posuzovat pouze podle počtu získaných titulů.
Na dotaz, kteří ze současných pilotů se zařadí mezi největší hvězdy historie, Vettel odpověděl: "Je to hodně soutěživé, samozřejmě, a momentálně je ten seznam dlouhý. Když se podíváte na tuto sezónu, setkali jsme se s mnoha odlišnými vítězi a tito jezdci jsou velmi konkurenceschopní a velmi rychlí.
Ti, kteří ale vynikají, jsou Fernando - je jedním z nejvšestrannějších pilotů, a velmi rychlý je Lewis. Pak je tam spousta dalších. Michael je stále ve hře, nemyslím si, že by něco ztratil [ze své rychlosti]. Je to vždy o tom, jak dobře si vedete v kombinaci s balíkem, vozem, týmem atd."
Podle Vettela, který v posledních dvou letech vyhrál dva šampionáty za sebou, se nedá veškerý úspěch měřit pouze podle titulů: "Samozřejmě vyhraný šampionát je toho velkou součástí.
Když se podíváte na velká jména z minulosti - hovořím o jezdcích jako byli Alain Prost, Ayrton Senna, Jackie Stewart a dalších - všichni vyhráli spoustu titulů. Ale někdy vás napadnou jiná jména a máte je pořád v hlavě, protože měli něco extra a byli zvláštní."
Vettel po startu ve Valencii vede soušasné pole pilotů (foto: Red Bull Racing)
"Myslím, že kdokoliv ve Formuli 1 je velmi rychlým závodním pilotem a ví, co dělá, jen někteří kluci mají něco navíc. Možná je to něco, co mají lidé rádi, možná něco velmi zábavného, hodně zvláštního při pohledu na řízení auta - takže je hodně pilotů, kteří nevyhráli světový šampionát, ale pro lidi jsou oprávněnými hrdiny.
Jako Jochen Rindt - vyhrál šampionát, ale byl jedním jezdcem z německy mluvících zemí, kdo poprvé opravdu lidi přitahoval," dodává Vettel pro ESPNF1.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.