Šéf stáje Red Bull Christian Horner má jasno, model RB8 bude v následujících závodech významně konkurenceschopný. Horner tak usuzuje na základě Vettelova výkonu v Grand Prix Evropy, kde získal pole-position a první polovině závodu dominoval.
Vettela zastavila až technická porucha, do té doby si s neklamnou dominancí udržoval vedení v závodě. V tomto ohledu velmi připomíná dvojnásobného šampióna Alberta Ascariho, který se často ve startovním poli ztrácel, ale jakmile urval vedoucí příčku, soupeři ho spatřili až v cíli na stupních vítězů.Horner si myslí, že vylepšený model RB8 budeme vídat na čele častěji. Většina týmu se do popředí výsledkových listin dostává díky odlišným charakteristikám okruhu a okolním teplotám. V případě Red Bullu to však, podle Hornera, už platit nebude.„Naše auto je v drtivé většině podmínek velmi silné, takže se budeme snažit vyždímat z vozu maximální výkon a být v Silverstone velmi silní,“ říká Horner.„Fernando (Alonso) tady byl v loňském roce velmi silný, zejména v druhé polovině závodu, tudíž očekáváme zajímavý víkend. Ještě nejsme ani v polovině šampionátu, ale cítím, že za sebou máme opravdu hodně zajímavého ježdění.“
Vettel odstartoval v GP Evropy z pole-position a dlouhou dobu vedl. (foto: Red Bull Racing)
Výkony týmů a jezdců se liší okruh od okruhu, ale tři pole-position v poslední třech závodech dává Red Bullu reálnou naději na stabilitu. „Samozřejmě je DNF zklamáním. Pokud se nepletu, jde o první technické odstoupení od Koreji 2010. Nicméně jsme se poučili a nic podobného se již opakovat nebude,“ pokračoval Horner.Nebýt technické poruchy, stal by se Vettel prvním dvojnásobným vítězem letošní sezóny. Rychlost Red Bullu podtrhuje i Mark Webber, který se ve Valencii probojoval z 19. místa na čtvrté.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.