Po vyjádření šéfa Ferrari Stefana Domenicaliho, podle kterého by Alonso a Vettel mohli vedle sebe bez problému existovat v jednom týmu se rozjela velká debata o tom, kdy a jestli se dvojnásobný německý mistr světa stane týmovým kolegou toho španělského. Jak to vidí Vettel?
Sebastian Vettel se nikdy netajil tím, že jeho ambicí je jednou závodit za italský tým. V roce 2014 mu končí smlouva a vyjádření Domenicaliho by tedy mohlo být bráno jako takový test, jak se Vettel zachová.
Sám Alonso také na tiskové konferenci uvedl, že by neměl problém s žádným novým pilotem a každý bude vítán. Vettel na to reagoval slovy: "Je hezké něco takového slyšet. Ferrari hodně respektuji a stejně tak Fernanda. Vidím to tedy jako kompliment."
Dodal, že je velmi potěšen, protože se nikdy netajil tím, že vidí ve Ferrari skvělý tým s bohatou historií a tradicí v F1. Zároveň je teď však prý velmi spokojen tam, kde je. Podle něj je kolem výměn pilotů vždy mnoho spekulací, ale věří, že nikdo z jeho největších rivalů si nyní nemůže dovolit se tím nechat rozptylovat.
"Pokud chcete mít slovo v letošním šampionátu, raději byste se měli stoprocentně zaměřit na tento rok. Ono se v paddocku obecně vždycky něco probírá. Ještě před Monakem byl s Ferrari spojován Mark (Webber). Média si vždycky najdou něco, o čem psát," uvedl Němec.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.