Po vyjádření šéfa Ferrari Stefana Domenicaliho, podle kterého by Alonso a Vettel mohli vedle sebe bez problému existovat v jednom týmu se rozjela velká debata o tom, kdy a jestli se dvojnásobný německý mistr světa stane týmovým kolegou toho španělského. Jak to vidí Vettel?
Sebastian Vettel se nikdy netajil tím, že jeho ambicí je jednou závodit za italský tým. V roce 2014 mu končí smlouva a vyjádření Domenicaliho by tedy mohlo být bráno jako takový test, jak se Vettel zachová.
Sám Alonso také na tiskové konferenci uvedl, že by neměl problém s žádným novým pilotem a každý bude vítán. Vettel na to reagoval slovy: "Je hezké něco takového slyšet. Ferrari hodně respektuji a stejně tak Fernanda. Vidím to tedy jako kompliment."
Dodal, že je velmi potěšen, protože se nikdy netajil tím, že vidí ve Ferrari skvělý tým s bohatou historií a tradicí v F1. Zároveň je teď však prý velmi spokojen tam, kde je. Podle něj je kolem výměn pilotů vždy mnoho spekulací, ale věří, že nikdo z jeho největších rivalů si nyní nemůže dovolit se tím nechat rozptylovat.
"Pokud chcete mít slovo v letošním šampionátu, raději byste se měli stoprocentně zaměřit na tento rok. Ono se v paddocku obecně vždycky něco probírá. Ještě před Monakem byl s Ferrari spojován Mark (Webber). Média si vždycky najdou něco, o čem psát," uvedl Němec.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.