Marussia považuje Kanadskou Grand Prix za zvláště důležitý podnik. Britsko-ruská stáj ztratila 10. místo v poháru konstruktérů ve prospěch Caterhamu. Aby se týmu, který do F1 vstoupil pod názvem Virgin, podařilo vrátit se zpět na 10. příčku, tak by musel buďto Timo Glock nebo Charles Pic získat alespoň 12. pozici.
Marussia se držela na 10. pozici v poháru konstruktéru poté, co Timo Glock proťal cílovou pásku v Austrálii na 14. místě. Jenže z něj se stáj propadla o příčku níže poté, co Heikki Kovalainen dokázal na voze Caterham v Monaku dokončit na místě 13.
"Věřím, že Kanada bude představovat něco jako bod zvratu a vrátí nás zpět na správnou cestu. Naše zklamání nepramení ani tak z rychlosti vozu, ale spíše z problémů s nastavením a také z problémů se spolehlivostí, zvláště v případě Charlese," říká týmový šéf John Booth.
"Potřebujeme, aby se oba naše vozy kvalifikovali konzistentně a také aby oba dojížděli do cíle. Z minulosti víme, že v Montrealu nebyla nouze o překvapení. Na trati jsmě měli zvířata ale také jsme třeba zažili takovou průtrž mračen, že závod musel být zastaven. Podle prvních předpovědí bychom se během víkendu měli dočkat jak velkého horka, tak prudkého deště."
John Booth
Pokud by se prvotní předpověď vyplnila, pak bychom se opravdu mohli dočkat dramatického a zajímavého závodu, který by se přímo nabízel, aby ho využily malé týmy k zajímavému výsledku.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.