Zachránil si sedačku do konce sezóny, ale k radosti mu chybí pár desetin sekundy na kolo. Narain Karthikeyan veřejně přiznává zklamání s formou týmu.
Narain Karthikeyan popřel spekulace o tom, že by měl v průběhu sezóny ztratit závodní sedačku ve voze HRT. Údajně se spekulovalo o ztrátě sponzorů.
Indické zpravodajství tento týden potvrdilo, že 35 letý Ind je o několik milionů euro chudší. Sáhnout do peněženky bylo potřeba k tomu, aby mohl dojezdit zbytek sezóny zakončené v listopadu v Brazílii.
„Nyní je všechno tak, jak má být,“ odpověděl na existenční otázku francouzského serveru. „Na začátku sezóny Luis (Perez Sala – šéf týmu, pozn.) řekl, že pokud nebudu dostatečně blízko svému týmovému kolegovi, bude možné, že nedokončím sezónu.“
„To bylo zakomponováno do mého kontraktu, ale nyní splňuji všechny podmínky. Neexistuje žádný důvod, proč bych neměl dojet sezónu,“ dodal Karthikeyan.
Nicméně i přes nadšení z upevněné pozice má indický jezdec řadu pochybností o svém týmu, který se neustále nachází na samotném chvostu pole: „Abych byl upřímný, neočekával jsem, že na tom budeme v roce 2012 stejně jako minulý rok. Ano, očekával jsem problémy, ale ne v takovém rozsahu.“
Narain Karthikeyan si udrží místo ve voze HRT minimálně do konce letošní sezóny
Kromě toho potvrdil své překvapení, když se HRT rozhodlo netestovat v Mugellu: „Kdybych měl mluvit za sebe, tak bych preferoval, kdyby mi tým poskytl nějaký čas v Mugellu, už jen proto, že jsem nedostal žádnou příležitost v předsezónních testech, zatímco můj týmový kolega jezdil v Jerezu se starým vozem.“
„Původně mi bylo řečeno, že bychom do Mugella jeli, ale místo toho jsme se rozhodli zaměřit se na to, abychom dali auto dohromady.“
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.