Dva týdny před GP Bahrajnu se stupňují hlasy volající po zrušení tohoto závodu. V zemi stále pokračují demonstrace a šéf jednoho z týmů pro britské Guardian řekl, že si týmy přejí, aby se tato Grand Prix zrušila.
Za dva týdny je v kalendáři F1 GP na okruhu v Sakiru. Zda se ale pojede, není dnes vůbec jisté. Situace v zemi je velmi nestabilní a i přes ujišťování představitelů FIA, že vše pečlivě monitoruje se objevily i výhružné zprávy, které jasně říkají, že zde formuli 1 nechtějí.
A neochotu odjet do této arabské země ukázaly také týmy. V britských novinách Guardian anonymně vystoupil šéf jednoho z týmů a prohlásil, že vedení týmů F1 doufá, že FIA závod zruší. "Jet do Bahrajnu by mi bylo velmi nepříjemné. Pokud bych měl být upřímný, existuje podle mě jen jediný způsob, jak by se závod mohl odehrát bez incidentů. A to tak, že vše obsadí a uzavře armáda. A to je nepředstavitelné!" řekl šéf nejmenovaného týmu.
Z čistě z právních hledisek prý dostali zelenou, avšak neustávající boje dělají všem starosti. "Strávil jsem poslední dny zařizováním pojištění a komunikací s vládou abych se ujistil, že vše bude v pořádku. Bezpečí našich pracovníků je pro nás na prvním místě. Udělali velký politický pokrok, ale nemyslím si, že jsou na F1 připraveni. Doufáme, že závod nakonec bude odvolán," uvedl a dodal, že vše ale záleží na FIA a FOM (Formula One Management). Sám prý nikdy nečekal, že by definitivní rozhodnutí padlo ještě před Velkou cenou Číny.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.