Dva týdny před GP Bahrajnu se stupňují hlasy volající po zrušení tohoto závodu. V zemi stále pokračují demonstrace a šéf jednoho z týmů pro britské Guardian řekl, že si týmy přejí, aby se tato Grand Prix zrušila.
Za dva týdny je v kalendáři F1 GP na okruhu v Sakiru. Zda se ale pojede, není dnes vůbec jisté. Situace v zemi je velmi nestabilní a i přes ujišťování představitelů FIA, že vše pečlivě monitoruje se objevily i výhružné zprávy, které jasně říkají, že zde formuli 1 nechtějí.
A neochotu odjet do této arabské země ukázaly také týmy. V britských novinách Guardian anonymně vystoupil šéf jednoho z týmů a prohlásil, že vedení týmů F1 doufá, že FIA závod zruší. "Jet do Bahrajnu by mi bylo velmi nepříjemné. Pokud bych měl být upřímný, existuje podle mě jen jediný způsob, jak by se závod mohl odehrát bez incidentů. A to tak, že vše obsadí a uzavře armáda. A to je nepředstavitelné!" řekl šéf nejmenovaného týmu.
Z čistě z právních hledisek prý dostali zelenou, avšak neustávající boje dělají všem starosti. "Strávil jsem poslední dny zařizováním pojištění a komunikací s vládou abych se ujistil, že vše bude v pořádku. Bezpečí našich pracovníků je pro nás na prvním místě. Udělali velký politický pokrok, ale nemyslím si, že jsou na F1 připraveni. Doufáme, že závod nakonec bude odvolán," uvedl a dodal, že vše ale záleží na FIA a FOM (Formula One Management). Sám prý nikdy nečekal, že by definitivní rozhodnutí padlo ještě před Velkou cenou Číny.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.