Paul di Resta i po svém odchodu do Formule 1 intenzivně sleduje dění v DTM. Souboj tří značek, který fandy DTM letos čeká, ho těší.
Poté, co Paul di Resta v roce 2010 vyhrál titul v DTM, se bývalý jezdec Mercedesu vydal do Formule 1. Zatímco v sezoně 2010 byl kromě svého působení v DTM ještě záložním jezdcem týmu Force India, a tak se svezl v některých pátečních trénincích, tak v sezoně 2011 byl povýšen do role závodního pilota týmu.
Během své první sezony se poměřoval s docela silným a zkušeným týmovým kolegou - Adrianem Sutilem. Ve vzájemném srovnání nedopadl nijak špatně (Sutil získal 42 bodů a di Resta 27). Pro letošní sezonu se v indickém týmu může těšit na loňského testovače, Nica Hülkenberga. Oba již řekli, že v týmovém duelu chtějí být oni tím lepším.
Dění v DTM však Paul di Resta, jak se zdá, stále dobře sleduje: "Sleduji velmi pozorně, co se tam děje. Jako náruživý fanda motorsportu sleduji i DTM," řekl Skot pro Autosport. Di Resta tak samozřejmě ví o vstupu BMW do DTM. 25letý jezdec si myslí, že kvůli vstupu automobilky z Mnichova budou muset i ostatní účastníci zmobilizovat nové síly. "Vstup BMW popožene Audi a Mercedes, ti teď budou bojovat jeden proti druhému jako nikdy předtím."
Paul di Resta minulý týden v Jerezu (foto: Sahara Force India)
Letošní souboj tří značek v DTM bude šampionem z roku 2010 bedlivě sledován. Podle Paulova názoru " by se DTM mělo stát mistrovstvím světa cestovních vozů", protože "je to nejlepší závodní série aut se střechou" a blíží se Formuli 1. Srovnávat DTM a F1 však podle di Resty nejde: "Jezdecké styly jsou kompletně rozdílné." Důležité podle Skota je "rychle se na to přizpůsobit a využívat maximálního použitelného gripu".
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.