Paul di Resta i po svém odchodu do Formule 1 intenzivně sleduje dění v DTM. Souboj tří značek, který fandy DTM letos čeká, ho těší.
Poté, co Paul di Resta v roce 2010 vyhrál titul v DTM, se bývalý jezdec Mercedesu vydal do Formule 1. Zatímco v sezoně 2010 byl kromě svého působení v DTM ještě záložním jezdcem týmu Force India, a tak se svezl v některých pátečních trénincích, tak v sezoně 2011 byl povýšen do role závodního pilota týmu.
Během své první sezony se poměřoval s docela silným a zkušeným týmovým kolegou - Adrianem Sutilem. Ve vzájemném srovnání nedopadl nijak špatně (Sutil získal 42 bodů a di Resta 27). Pro letošní sezonu se v indickém týmu může těšit na loňského testovače, Nica Hülkenberga. Oba již řekli, že v týmovém duelu chtějí být oni tím lepším.
Dění v DTM však Paul di Resta, jak se zdá, stále dobře sleduje: "Sleduji velmi pozorně, co se tam děje. Jako náruživý fanda motorsportu sleduji i DTM," řekl Skot pro Autosport. Di Resta tak samozřejmě ví o vstupu BMW do DTM. 25letý jezdec si myslí, že kvůli vstupu automobilky z Mnichova budou muset i ostatní účastníci zmobilizovat nové síly. "Vstup BMW popožene Audi a Mercedes, ti teď budou bojovat jeden proti druhému jako nikdy předtím."
Paul di Resta minulý týden v Jerezu (foto: Sahara Force India)
Letošní souboj tří značek v DTM bude šampionem z roku 2010 bedlivě sledován. Podle Paulova názoru " by se DTM mělo stát mistrovstvím světa cestovních vozů", protože "je to nejlepší závodní série aut se střechou" a blíží se Formuli 1. Srovnávat DTM a F1 však podle di Resty nejde: "Jezdecké styly jsou kompletně rozdílné." Důležité podle Skota je "rychle se na to přizpůsobit a využívat maximálního použitelného gripu".
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.