Dnes bylo potvrzeno i druhé místo pilota v HRT. Za volant usedne Narain Karthikeyan.
Karthikeyan začal sezónu 2011 jako závodní pilot pro tým HRT, avšak byl nahrazen nováčkem, Australanem Danielem Ricciardem.
"Trvalo to, stálo to hodně tvrdé práce, aby se to stalo, ale jsem nadšený, že budu na startovním roštu s HRT. Byl jsem spokojený s naší silnou výkonností v indické Grand Prix, před svými vášnivými domácími fanoušky a těším se, až navážu na tento výsledek i v roce 2012."„Od konce roku 2011 jsem tvrdě trénoval, abych se připravil na novou, náročnější sezónu, pokud bych byl osloven. Naskytla se mi tato příležitost a za to jsem rád. Těší mě, že jsem podepsal s HRT F1 Team. S novým vedením, Pedrem a týmem rozhodně máme potenciál k pokroku.“
Karthikeyan tak vytlačil z kokpitu jistého Vitantonia Liuzziho, který měl podepsanou smlouvu s HRT. V HRT proběhlo mnoho změn, většina týmu se přestěhovala z Německa do Španělska a mnoho lidí odešlo.
"Dá se říct, že letos začínáme od nuly a práce všech v týmu bude klíčová" potvrdil šéf stáje Luis Pérez-Sala.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.