Gerhard Berger předpovídá, že Michael Schumacher po sezoně 2012 opustí F1.
Sedminásobný světový šampión, Michael Schumacher, který F1 poprvé opustil v roce 2006 a vrátil se před dvěma lety, vstupuje do polední sezony jeho aktuálního kontraktu s týmem Mercedes GP.
Zatím měl 43letý Schumi problémy dosáhnout alespoň stejné rychlosti jako jeho týmový kolega, Nico Rosberg, i když ke konci loňské sezony se jeho rychlost začala zlepšovat, když byl v celkovém hodnocení po silném konci sezony jen 13 bodů na Nickem Rosbergem.
Jen dodejme, že o sezonu dříve jejich konfrontace skončila propastným rozdílem 54 bodů ve prospěch mladšího Němce. Nicméně bývalý jezdec McLarenu a Ferrari, Gerhard Berger, si nemyslí, že by Němec na konci roku prodloužil svoji smlouvu s Mercedesem.
"Nemyslím si, že prodlouží svůj kontrakt. V této situaci si myslím, že to bude vše. Nemá žádnou šanci porazit Rosberga. Bude si muset připustit, že je mu už přes 40 let a nemůže porazit mladého jezdce takovéto třídy," řekl Rakušan pro Auto Moto und Sport.
Piloti Mercedesu - Michael Schumacher (vlevo) s Nicem Rosbergem(foto: Mercedes GP)
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.