Podle Paula di Resty Force India učinila dobře, když podepsala smlouvu s Nicem Hülkenbergem. Týmu podle něj "dodá jiskru."
Force India minulý měsíc oznámila, že v letošní sezóně za ní místo Adriana Sutila bude závodit Hülkenberg, jenž v roce 2010 jezdil za Williams, s nímž dokonce vyhrál kvalifikaci před Velkou cenou Brazílie.
"Adrian byl rychlým klukem, který tady byl pět let - a v F1 nesetrváte, když jste pomalí. Byl velkou součástí Force Indie, její rada se však rozhodla podepsat s Nicem a to by mělo být vzrušující," popisuje Di Resta během výstavy Autosport International Show.
Z pohledu jezdeckého složení jsme mladým týmem, týmu by to však také mělo dodat jiskru. Musíme být dobrými kolegy, dobře spolupracovat, ale také být na dráze soupeřiví, abychom jeden druhého mohli popohánět. Nevidím důvod, proč by k tomu nemohlo docházet a proč bychom se nemohli zároveň podporovat."
Paul di Resta v Japonsku (foto: Sahara Force India)
"Jsme na tom zhruba stejně, máme stejné zkušenosti, takže by to mělo být dobré. Společně už pracujeme, podsouváme týmu nápady na zlepšení proti loňskému roku, ten se tím zabývá," dodává Di Resta.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.