Paul di Resta vzpomíná na svůj duel proti Sebastianu Vettelovi v F3 v roce 2006. Skot by rád v blízké době svůj boj na trati proti Vettelovi zopakoval.
Paul di Resta oslavil v sezoně 2011 úspěšný start kariéry v F1, když získal 27 bodů. Skot po vítězství v DTM v roce 2010 i v F1 hned od začátku ukazoval svoji nespornou rychlost. Kdybychom sečetli body pouze z posledních 9 závodů, tak zjistíme, že Paul získal více bodů než jeho týmový kolega Adrian Sutil. Jezdec týmu Force India navíc dělá velmi málo chyb.
"Odvedl skvělou práci. Jsem si jistý, že v nové sezoně udělá další pokrok," chválí krajna David Coulthard. Přesně to je i cílem Paula. Stejně dobře by se chtěl v sezoně 2012 prosazovat i proti novému kolegovi, Nicu Hülkenbergovi. Pokud by se mu to podařilo, tak by to mohla být skvělá pozice pro vyjednávání o nové smlouvě a případném postupu do některého z top týmů. Tím týmem by mohl být třeba Red Bull.
Zde by se potkal se Sebastianem Vettelem: "Už v sezoně 2006 jsem byli kolegové, tehdy jsme spolu bojovali se stejným materiálem. Tenkrát jsem měl na konci štěstí já. Měli jsme spolu několik dechberoucích soubojů," vzpomíná na zlaté časy v Euroserii Formule 3, kde jezdil v týmu ASM, Di Resta.
Mistr DTM s Mercedesem v roce 2006 zvítězil v 5 závodech a vyhrál titul, mistr F1 s Red Bull Racingem z let 2010 a 2011 vyhrál 4 závody a byl celkově druhý. Další dva piloti ASM, Kamui Kobayashi a Giedo van der Garde, na své kolegy nestačili.
"Teď bych si to rád se Sebastianem rozdal na špici i v F1. Mám před jeho výsledky opravdu velký respekt. Nechtěl bych v žádném případě nijak snižovat jeho úspěchy, ale faktem je, že sedí v nejlepším autě," nechal se v Daily Start slyšet 25letý jezdec.
Obnovený duel se stejným vozem by byl snem Di Resty. Jak by se mohl tento sen naplnit? Díky dobrým výsledkům v sezoně 2012 by si ho mohli všimnout představitelé Red Bull Racingu a Paul by mohl nahradit Marka Webbera.
"Je mi jedno, jakého kolegu mám, dokud ho porážím. Potřebujete ale někoho, kdo Vás požene dopředu. Pro zisk titulu udělám vše, samozřejmě v rámci pravidel," zakončil 13. jezdec letošní sezony.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.