Paul di Resta vzpomíná na svůj duel proti Sebastianu Vettelovi v F3 v roce 2006. Skot by rád v blízké době svůj boj na trati proti Vettelovi zopakoval.
Paul di Resta oslavil v sezoně 2011 úspěšný start kariéry v F1, když získal 27 bodů. Skot po vítězství v DTM v roce 2010 i v F1 hned od začátku ukazoval svoji nespornou rychlost. Kdybychom sečetli body pouze z posledních 9 závodů, tak zjistíme, že Paul získal více bodů než jeho týmový kolega Adrian Sutil. Jezdec týmu Force India navíc dělá velmi málo chyb.
"Odvedl skvělou práci. Jsem si jistý, že v nové sezoně udělá další pokrok," chválí krajna David Coulthard. Přesně to je i cílem Paula. Stejně dobře by se chtěl v sezoně 2012 prosazovat i proti novému kolegovi, Nicu Hülkenbergovi. Pokud by se mu to podařilo, tak by to mohla být skvělá pozice pro vyjednávání o nové smlouvě a případném postupu do některého z top týmů. Tím týmem by mohl být třeba Red Bull.
Zde by se potkal se Sebastianem Vettelem: "Už v sezoně 2006 jsem byli kolegové, tehdy jsme spolu bojovali se stejným materiálem. Tenkrát jsem měl na konci štěstí já. Měli jsme spolu několik dechberoucích soubojů," vzpomíná na zlaté časy v Euroserii Formule 3, kde jezdil v týmu ASM, Di Resta.
Mistr DTM s Mercedesem v roce 2006 zvítězil v 5 závodech a vyhrál titul, mistr F1 s Red Bull Racingem z let 2010 a 2011 vyhrál 4 závody a byl celkově druhý. Další dva piloti ASM, Kamui Kobayashi a Giedo van der Garde, na své kolegy nestačili.
"Teď bych si to rád se Sebastianem rozdal na špici i v F1. Mám před jeho výsledky opravdu velký respekt. Nechtěl bych v žádném případě nijak snižovat jeho úspěchy, ale faktem je, že sedí v nejlepším autě," nechal se v Daily Start slyšet 25letý jezdec.
Obnovený duel se stejným vozem by byl snem Di Resty. Jak by se mohl tento sen naplnit? Díky dobrým výsledkům v sezoně 2012 by si ho mohli všimnout představitelé Red Bull Racingu a Paul by mohl nahradit Marka Webbera.
"Je mi jedno, jakého kolegu mám, dokud ho porážím. Potřebujete ale někoho, kdo Vás požene dopředu. Pro zisk titulu udělám vše, samozřejmě v rámci pravidel," zakončil 13. jezdec letošní sezony.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.