Paul di Resta vzpomíná na svůj duel proti Sebastianu Vettelovi v F3 v roce 2006. Skot by rád v blízké době svůj boj na trati proti Vettelovi zopakoval.
Paul di Resta oslavil v sezoně 2011 úspěšný start kariéry v F1, když získal 27 bodů. Skot po vítězství v DTM v roce 2010 i v F1 hned od začátku ukazoval svoji nespornou rychlost. Kdybychom sečetli body pouze z posledních 9 závodů, tak zjistíme, že Paul získal více bodů než jeho týmový kolega Adrian Sutil. Jezdec týmu Force India navíc dělá velmi málo chyb.
"Odvedl skvělou práci. Jsem si jistý, že v nové sezoně udělá další pokrok," chválí krajna David Coulthard. Přesně to je i cílem Paula. Stejně dobře by se chtěl v sezoně 2012 prosazovat i proti novému kolegovi, Nicu Hülkenbergovi. Pokud by se mu to podařilo, tak by to mohla být skvělá pozice pro vyjednávání o nové smlouvě a případném postupu do některého z top týmů. Tím týmem by mohl být třeba Red Bull.
Zde by se potkal se Sebastianem Vettelem: "Už v sezoně 2006 jsem byli kolegové, tehdy jsme spolu bojovali se stejným materiálem. Tenkrát jsem měl na konci štěstí já. Měli jsme spolu několik dechberoucích soubojů," vzpomíná na zlaté časy v Euroserii Formule 3, kde jezdil v týmu ASM, Di Resta.
Mistr DTM s Mercedesem v roce 2006 zvítězil v 5 závodech a vyhrál titul, mistr F1 s Red Bull Racingem z let 2010 a 2011 vyhrál 4 závody a byl celkově druhý. Další dva piloti ASM, Kamui Kobayashi a Giedo van der Garde, na své kolegy nestačili.
"Teď bych si to rád se Sebastianem rozdal na špici i v F1. Mám před jeho výsledky opravdu velký respekt. Nechtěl bych v žádném případě nijak snižovat jeho úspěchy, ale faktem je, že sedí v nejlepším autě," nechal se v Daily Start slyšet 25letý jezdec.
Obnovený duel se stejným vozem by byl snem Di Resty. Jak by se mohl tento sen naplnit? Díky dobrým výsledkům v sezoně 2012 by si ho mohli všimnout představitelé Red Bull Racingu a Paul by mohl nahradit Marka Webbera.
"Je mi jedno, jakého kolegu mám, dokud ho porážím. Potřebujete ale někoho, kdo Vás požene dopředu. Pro zisk titulu udělám vše, samozřejmě v rámci pravidel," zakončil 13. jezdec letošní sezony.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.