Sébastien Buemi řekl, že byl hodně překvapen rozhodnutím stáje Toro Rosso vyhodit ho pro rok 2012. Švýcarský pilot právě kroužil na simulátoru Red Bullu v anglickém Milton Keynes, když se k němu dostala zpráva, že jeho místo a místo Jaimeho Alguersuariho pro příští sezonu převezmou Daniel Ricciardo a Jean-Eric Vergne.
"Absolutně, jako bych spadl z nebe!" řekl Buemi pro švýcarský list '24 heures', když byl dotázán, jestli by překvapen rozhodnutím týmu. "O pár dnů dříve jsem diskutoval věci ohledně nadcházející sezony. Včera ráno jsem byl na simulátoru u Red Bullu v Milton Keynes, když mi Franz [Tost, šéf Toro Rosso] a Helmut [Marko, poradce Red Bullu] zavolali..."
"Samozřejmě jsem zklamaný, ale je to jejich rozhodnutí a já ho respektuji. Nesmím zapomínat, že bez nich bych nikdy nedošel až tak daleko. Nesmírně mi dlouhou dobu pomáhali, vlastně skoro od mého debutu ve Formuli BMW, pak v F3, GP2 a i F1," pokračuje Sébastien.
Buemi přiznal, že momentálně není schopný odhadnout, jestli se mu podaří sehnat závodní sedačku na další sezonu nebo ne, ale zůstává optimistou. "To teď nemůžu říci. Krom toho, že pro sezonu 2012 už tedy nebudu závodit pro Toro Rosso, tak jsou pro mě dveře také zavřené v Red Bullu. Doteď jsme spolu odvedli dobrou práci a je zde dobrý základ. Ohledně mé budoucnosti, existuje pár možností. Zůstávám pozitivní a motivovaný."
V Brazílii se Buemi svezl v Toro Rosso naposledy
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.