Force India potvrdila své piloty pro rok 2012 a zároveň nejhůře střežené tajemství, které se týkalo jezdeckého složení pro příští rok: závodit za ní bude Paul di Resta společně s Nicem Hülkenbergem. Nové angažmá si musí hledat Adrian Sutil.
Vijay Mallya se konečně rozhoupal a dnes potvrdil to, o čem jsme psali již před dvěma měsíci (viz zde). V oficiálním prohlášení uvádí: "V Paulovi a Nicovi máme dva extrémně talentované piloty s obrovským potenciálem. Myslím, že Paul všechny v boxové uličce během své první sezóny zaujal. Jeho rychlost, vyspělost a umění potvrdili, že jsme udělali dobře, když jsme v něj projevili důvěru a těšíme se na spolupráci s ním příští rok.
Co se týče Nica, rozpoznali jsme jej na konci roku 2010 jako vzestupující hvězdu a rozhodli jsme se jej v této sezóně vyhodnocovat. Přes omezenou dobu ve voze nás přesvědčil, že si zaslouží závodní místo pro rok 2012.
Naše nová sestava znamená, že se loučíme s Adrianem Sutilem, který s námi byl od doby, kdy jsme vstoupili do tohoto sportu. Byl nedílnou součástí našeho úspěch v minulých sezónách a my mu přejeme do budoucnosti vše nejlepší," dodává spolumajitel stáje Sahara Force India.
Nico Hülkenberg se těší na příští rok, kdy bude moci znovu závodit (foto: Sahara Force India)
Nico Hülkenberg sděluje: "Jsem ohromně potěšený tím, že zůstanu v týmu Sahara Force India a že příští rok dostanu šanci závodit. Nebylo to jednoduché sledovat letošní sezónu zpoza dráhy, ale udělal jsem vše nejlepší pro to, abych týmu pomohl a ukázal, čeho jsem schopný.
Jsem před rokem 2012 extrémně motivovaný a rád bych všem poděkoval za důvěru a za tuto šanci. Nadšeně se chci vrhnout v zimě do práce na vývoji našeho nového vozu a pomoci týmu stavět na letošních úspěších. Už se nemůžu dočkat prvního testu v Jerezu."
Paul di Resta doplňuje: "Celou dobu říkám, že mám radost z toho, že jsou součástí tohoto týmu: je ambiciózní, hladový po úspěchu a dobře spolupracujeme. Těším se na rok 2012, panuje zde důvěra v to, že budeme moci pokračovat ve vyvíjení tlaku na špičkové týmy a učinit další pokrok."
Paul di Resta v rozhovoru s reportérkou BBC (foto: Sahara Force India)
Adrian Sutil, který se s týmem loučí, spoléhá na šanci u Williamsu. Nebude to však mít lehké: v tomto souboji čelí početné konkurenci s naditými peněženkami. V případě neúspěchu by mohl plnit roli rezervního pilota s účasti v pátečních trénincích u některého z předních týmů (např. domácí Mercedes GP).
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.