Letošní sezona pro něj bezpochyby byla velmi úspěšná. Sebastian Vettel chce mít ale příští sezonu ještě vydařenější.
Patnáctkrát stál na pole position, jedenáct závodů vyhrál a s velkým náskokem obhájil titul mistra světa. Věřte nebo ne, Němec tvrdí, že už se plně soustředí na příští rok a chce mít ještě úspěšnější sezonu.
"Měli jsme fantastickou sezonu. Chvíli to trvá, uvědomit si jak moc dobrá byla. Kdykoli si na ní vzpomenu, bude to úžasné," říká Vettel, který celý ročník 2011 ovládl s obrovský nmáskokem.
"Taková sezona se nepodaří každý rok. Adrian [Newey] a kluci v továrně už pracují na autě pro příští rok a snad bude ještě lepší. Letos šlo všechno celkem hladce. Dalo by se říct, že sezona byla bezchybná, protože jsme neměli žádné problémy se spolehlivostí. Až na Brazílii, ale i tak jsem dojel druhý.
Samozřejmě, Mark měl problémy, ale to nebylo ani autem, ani motorem. Naším cílem je takovou výkonnost udržet. Auta budou příští rok trochu odlišná. Nejde o žádnou revoluci, ale i tak to bude znát. Tomu se musíme přizpůsobit a dokončit auto. Pak to sestavíme dohromady, pošleme na trať a uvidíme jak to půjde."
"Snad bude spolehlivé už od začátku. To je po rychlosti druhá nejdůležitější vlastnost auta. Je snažší udělat rychlé auto spolehlivým, než dělat spolehlivé auto rychlým.Poslední dva roky byly velmi úspěšné. Musíme se ale dívat do budoucnosti. Myslím, že máme všichni dostatek motivace.
Říct ve 24 letech, že jsem dosáhl vrcholu svého života, by bylo smutné. Pořád se budu ráno probouzet s tím, že to nejlepší může ještě přijít!" dodává Vettel.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.