 
            Rubens Barrichello pro Autosport obdivuje tempo vývoje ve Formuli 1. Se svým letošním Williamsem FW33 v Brazílii hodně zaostával za nejrychlejšími časy, přesto byl podle něj rychlejší než vítězný monopost Brawnu BGP001 před dvěma lety.
Barrichello, jenž na okruhu Interlagos závodil před dvěma týdny již podevatenácté, zavzpomínal na své domácí začátky: "Když jsem jezdil v roce 1993 s Jordanem, kvůli tlaku početného davu mi to připadalo, jako bych měl na zádech dva slony. Řízení se kvůli tomu zdálo být těžší, také jsme ale v té době neměli jeho posilovač."
Jak se od té doby vyvíjela rychlost monopostů? "Úroveň přilnavosti se od té doby tolik zvýšila! Stále držím kvalifikační rekord z roku 2004 s Ferrari - tehdy to bylo mega auto."
"F1 se stále velmi rychle vyvíjí. Před několika lety jsem zde jezdil s Brawnem, což bylo fenomenální auto, ale dnešní Williams je rychlejší - přestože za špičkou zaostává! Ale i když má každé auto své tendence k přetáčivosti či nedotáčivosti, i když jedete rychleji, připadá vám to pořád stejné," dodává Barrichello.
Interlagos je okruhem, který se od svého zařazení do kalendáře v roce 1990 změnil nejméně ze všech, proto je nikoliv stoprocentně přesným, ale poměrně vhodným "barometrem" pro sledování vývoje rychlostí v F1. Přestože pravidla formule neustále zpomalují, časy mají díky schopnostem inženýrů neustále tendenci klesat.
* nejrychlejší kolo závodu (deštivá kvalifikace)
V roce 1990 vyhrál kvalifikaci Ayrton Senna časem 1:17,277 min. Sebastian Vettel letos dokázal totéž v čase 1:11,918 min, tj. o 7,5 % rychleji. A to navzdory tomu, že byl během té doby snížen objem motorů z 3,5 l na 2,4 l, prodloužena jejich životnost a sníženy otáčky. Hodně byla rovněž ořezána aerodynamika a zakázány byly i elektronické pomůcky.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.