I když se Vettelovi podařilo vyhrát titul 4 závody před koncem šampionátu, tak si myslí, že byl letošní Red Bull v určitých případech méně dominantní než vůz z loňského roku.
Vloni Seb vyhrál titul až v napínavém finále sezony, zatímco letošní boj o titul vypadal v některých okamžicích jako dávno rozhodnutý. Vettel získal 12 pole position z 15 možných (kolega Webber získal zbývající 3) a vyhrál 9 závodů. Přesto nebyl letošní rok podle Němce snadným.
"Myslím, že je pro lidi velmi jednoduché udělat si mylný závěr, že byla naše sezona jednoduchá. Věci, jako tato, se ale dějí kvůli určitému důvodu. A proto si myslím, že to pro nás nebyla lehká sezona. Měli jsme velmi, velmi dobré auto, to je bez debaty. Ale jak už jsem párkrát řekl, máme ještě silnější tým. Myslím si ale, že letošní auto bylo méně dominantní než to loňské," říká mistr světa F1 roku 2010 a 2011.
"Vloni byla spousta závodů, ve kterých by jsme buďto měli smůlu a nebo udělali hloupé chyby. Udělali jsme chyby, které nás v konečném účtování stály hodně bodů. Šampionát není jen jeden závod, ale je to více závodu, které se musí dát dohromady. A přesně tohle je to, co nás odlišuje od loňska. Pochopitelně, pokud se Vám povede start do sezony a dostanete se do dobré pohody, kterou se Vám daří si držet, tak je to o hodně jednodušší. Může začít myslet i dopředu."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.