Podle Naraina Karthikeyana jeho kolegu z HRT - Daniela Ricciarda - ve Formuli 1 čeká skvělá budoucnost. Podaří se Red Bullu vychovat dalšího mladého mistra světa, který půjde ve šlépějích úspěšného Sebastiana Vettela?
Ricciardovi letos Red Bull zaplatil závodní místo u HRT, kde nahradil Karthikeyana kvůli tomu, aby nasbíral zkušenosti na dráze. Pro příští rok je odchovanec jejich mládežnického programu spojován s místem u Toro Rosso, kde by měl nahradit jednoho z pilotů: Sébastiena Buemiho nebo Jaimeho Alguersuariho.
Karthikeyan, který ale místo něj nastoupí v Indii, mladému Australanovi vysekl pochvalu: "Ricciardo, modrooký chlapec Red Bullu, má budoucnost. Je talentovaný a čekají jej světlé zítřky, obzvlášť se zajištěním Red Bullu. Jsem si jistý, že to v F1 dotáhne daleko."
Ricciarda letos Red Bull "posadil" do vozu HRT (foto: HRT)
Ve Velké ceně Indie na konci října by chtěl dojet před Lotusem a Virginem: "Prohlásit, že ve Větší Noidě [v Indii] získáme naše první body, by nebylo realistické tvrzení. Jak víte, vůz jsme od našeho prvního závodu v Malajsii hodně vylepšili. Novinky jsme přivezli také minule do Singapuru.
Ale řekl bych, že reálným cílem by pro nás ve Velké ceně Indie mohlo být projetí cílem jako první ze tří nových týmů a možná ještě o něco lépe. Hlavním cílem je dojet s autem do cíle a pak se snažit o dobrý výsledek. Věřím, že s domácí podporou toho můžeme snadno dosáhnout, možná ještě více," věří si Karthikeyan.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.