Podle Naraina Karthikeyana jeho kolegu z HRT - Daniela Ricciarda - ve Formuli 1 čeká skvělá budoucnost. Podaří se Red Bullu vychovat dalšího mladého mistra světa, který půjde ve šlépějích úspěšného Sebastiana Vettela?
Ricciardovi letos Red Bull zaplatil závodní místo u HRT, kde nahradil Karthikeyana kvůli tomu, aby nasbíral zkušenosti na dráze. Pro příští rok je odchovanec jejich mládežnického programu spojován s místem u Toro Rosso, kde by měl nahradit jednoho z pilotů: Sébastiena Buemiho nebo Jaimeho Alguersuariho.
Karthikeyan, který ale místo něj nastoupí v Indii, mladému Australanovi vysekl pochvalu: "Ricciardo, modrooký chlapec Red Bullu, má budoucnost. Je talentovaný a čekají jej světlé zítřky, obzvlášť se zajištěním Red Bullu. Jsem si jistý, že to v F1 dotáhne daleko."
Ricciarda letos Red Bull "posadil" do vozu HRT (foto: HRT)
Ve Velké ceně Indie na konci října by chtěl dojet před Lotusem a Virginem: "Prohlásit, že ve Větší Noidě [v Indii] získáme naše první body, by nebylo realistické tvrzení. Jak víte, vůz jsme od našeho prvního závodu v Malajsii hodně vylepšili. Novinky jsme přivezli také minule do Singapuru.
Ale řekl bych, že reálným cílem by pro nás ve Velké ceně Indie mohlo být projetí cílem jako první ze tří nových týmů a možná ještě o něco lépe. Hlavním cílem je dojet s autem do cíle a pak se snažit o dobrý výsledek. Věřím, že s domácí podporou toho můžeme snadno dosáhnout, možná ještě více," věří si Karthikeyan.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.