Podle komentátora televize BBC Davida Coultharda máme nyní příležitost pozorovat vývoj kariéry možná vůbec nejlepšího pilota Formule 1 - Sebastiana Vettela. Nebude však v F1 dominovat tak, jako ve své době Michael Schumacher, jenž získal sedm mistrovských titulů.
"Myslím, že možná pozorujeme vývoj jednoho z vůbec nejlepších pilotů ve Formuli 1. Zatím to samozřejmě nelze tvrdit, to posoudí historie," cituje Coultharda Telegraph. "Fakt, že se Seb po všech stránkách neustále zlepšuje - od závodního umění po využívání pneumatiky stavějíc na své přirozené rychlosti - to nesporné."
"Nemyslím si, že by někdy byl standard ve Formuli 1 výše než nyní. Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Jenson Button, Mark Webber - ti všichni jsou světovou špičkou. A Seb jednoduše všechny poráží," pokračuje bývalý jezdec Red Bullu.
Podle Skota ale nebude dominovat tak, jako kdysi Michael Schumacher: "Lidé se ptají, zda uvidíme období další dominance ve stylu Schumachera. Nemyslím si to." Proč? "Michael jezdil s vozem, který se nikdy nekazil, s vozem lepším než jeho soupeři, s neomezeným testováním a nejvyšším rozpočtem ve Formuli 1."
Vettel ve Spa opět všem upláchl (foto: Red Bull Racing)
"Ferrari a McLaren mají zdroje i personál na to, aby Red Bull dostihli, a ve skutečnosti se jim to daří: jejich rychlost se již několik měsíců Red Bullu vyrovná. O víkendu v Belgii měl McLaren zřejmě nejrychlejší auto. Jen neodvedli správně svou práci. Seb ano," dodává Coulthard.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.