NURBURGRING - PŘEHLED ZASTÁVEK V BOXECH A STINŮ; Absolutně nejrychlejší zastávku Velké ceny Německa předvedli čtyři kola před koncem u Mercedesu v případě Michaela Schumacher, výborně pracovali také mechanici Ferrari na Alonsově voze.
Schumachera stihli přezout za 3,1 sec, jenom o desetinku pomalejší byli u Mercedesu při odbavování Nica Rosberga o tři kola dříve. Celkově velmi rychlé a konzistentní zastávky měl Fernando Alonso - průměr jeho tří zastávek činil 3,38 sec, z toho ta poslední o zlomek vteřiny pomalejší než ta absolutně nejrychlejší Schumacherova.
Nejkratší dobu v boxové uličce strávil Adrian Sutil jedoucí na dvě zastávky - 41,718 sec. Sergio Pérez s podobnou strategií tam strávil o více než 7 vteřin více času. Z třízastávkových pilotů na tom byl nejlépe Alonso (60,440 sec), nejhůře Karun Chandhok (1:16,668), jenž se v boxech zdržel o 35 sec déle než zmiňovaný Sutil.
Osm pilotů (Alonso, Hamilton, Chandhok, Massa, Rosberg, Schumacher, Vettel, Webber) dnes volilo tři zastávky, zbylých 12 klasifikovaných stavělo v průběhu Velké ceny Německa pouze dvakrát. Piloti si pomalejší středně tvrdou směs nechávali na co nejpozdější fázi závodu - Vettel s Massou dokonce na úplně poslední kolo. Německý pilot jako jediný pro poslední stint zvolil použitou středně tvrdou pneumatiku Pirelli.
Všichni proto startovali na měkké směsi, pouze šestice si mohla dovolit najet na startovní rošt se zcela novou sadou gum (D'Ambrosio, Glock, Chandhok, Kobajaši, Kovalainen, Ricciardo).
Nejdelší stint předvedl opět Sergio Pérez, když na čerstvé měkčí sadě vydržel na Nürburgringu kroužit 33 kol. Maldonado v závěru na tvrdších pneumatikách ujel 24 kol, podle sportovního ředitele Pirelli by však vydržela minimálně čtyřikrát více.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.