Sebastian Vettel vybízí Red Bull, aby co nejdříve zareagoval na vítězství Alonsa ve Velké ceně Británie. Podle Hornera mohlo mít na jejich výkonnost vliv dočasné zpřísnění pravidel týkajících se motorů.
"Byl to těžký závod a Ferrari byla velmi rychlá, obzvlášť Fernando - a porazili nás. Musíme to přijmout a pochopit, kde došlo k porážce. Byla to lekce, z níž se je třeba poučit. nyní je na nás, abychom se znovu soustředili a vrátili se v příštích závodech silnější. Jedná se o velmi důležitou část šampionátu," cituje Vettela Autosport.
"Stále jsme v dobré pozici, ale musíme na sobě dále pracovat, protože jinak se nám ostatní příliš těsně přiblíží," vyzývá Red Bull úřadující mistr světa, který má na Alonsa 92bodový náskok.
Jeho šéf Christian Horner k Silverstone dodává: "Byl to závod dvou polovin. Na přechodných [pneumatikách] se zdálo, že jsme velmi silní, v prostřední části to vypadalo OK. Pak se to ale ve druhé polovině závodu změnilo. Jak ubývalo paliva a trať se pogumovávala, Ferrari zrychlovalo a Fernando byl očividně velmi silný."
Sebastian Vettel v Silverstone na osychající trati za Alonsem zaostával(foto: Red Bull Racing)
"Obvykle rozhodují pneumatiky, ale my jsme navíc jezdili poprvé v konfiguraci [foukání], v níž jsme nikdy předtím nebyli," hledá příčiny porážky Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.