 
            Sebastian Vettel ke konci třetího tréninku zabojoval a zajel nejrychlejší čas. Během tréninku to tak ale nevypadalo.
Narozdíl od prvních dvou tréninků je na okruhu Silverstone sucho. Semafor na konci boxové uličky se v 11 hodin našeho času zbarvil zeleně a na trať se vydávají první jezdci, aby zajeli instalační kolo. Na trat vyjely oba vozy Toro Rosso, jeden ze Sauberů a Pastor Maldonado ve Williamsu.
Na trati se objevil i nováček Daniel Ricciardo ve voze HRT a hned v prvním kole vyjel mimo trať kvůli smyku. Na trati je i další Australan, Mark Webber ve voze Red Bull, na trati tedy hned zpočátku bylo celkem rušno, jelikož třetí trénink trval 60 minut, času tedy nebylo nazbyt.
Na zadní části vozu Nica Rosberga se objevily plameny, závodník však byl v boxech a mechanici oheň rychle uhasili, Němec bez potíží pokračoval v jízdě.
Od Schumacherova vozu začaly létat jiskry, dřel podlahou vozu o trať, proto také zajel do boxů. Heikki Kovalainen byl pomocí rádia upozorněn, že by během tréninku mohlo spadnout pár kapek deště.
Prvním jezdcem s měřeným časem se stal Jaime Alguersuari s časem 1:38,936 min, následovali Trulli a D'Ambrosio, kteří měli časy o cca 2 sekundy horší. Téměř hned je ale překonal Schumacher s časem 1:36,228 min. Krátce poté však předvedl parádní hodiny.
Nebe nad okruhem se zatáhlo, spadly první kapky. Kobajaši se velmi přiblížil Schumacherovu času, byl jen o 66 tisícin sekundy pomalejší. Schumacherův čas však překonal Mark Webber, 1:34,699 min.
Déšť mezitím zesílil, většina pilotů byla v boxech, Hamilton zůstal na trati, ale na suchých pneumatikách se pochopitelně trápil. Podobně na tom byl Heidfeld v Renaultu.
V polovině tréninku držel nejlepší čas stále Mark Webber, 1:34,699 min, nejhorší čas měl Jerome D'Ambrosio, 1:47,825 min, Hamilton, Vettel a Liuzzi neměli čas žádný.
Nejlepší čas zajel Jaime Alguersuari, 1:34,544 min, ihned ho ale překonal Rosberg, který zajel jedno kolo za 1:33,044 min. Na druhé místo se dostal Pérez.
Do konce zbývalo asi 23 minut a čas již měli všichni jezdci, včetně Hamiltona a Vettela. Rozdíl mezi nejlepším a nejhorším časem byl více než 11 vteřin. V čele byl Rosberg, nejhorší čas patřil Danielu Ricciardovi. Za malou chvíli však Ricciardo poskočil na 23. místo a nejhorší čas, 1:41,848, patřil Glockovi.
Alonso s časem 1:42,843 min poskočil na 1. místo, za ním bylo pořadí více méně pořád stejné. Necelých 15 minut do konce zbývalo na časomíře, když Adrian Newey a Christian Horner opustili boxovou zídku a zmizeli v paddocku. Výraz v jejich tvářích napovídal, že nejsou spokojeni. Vettel byl v tu dobu šestý, Webber až 11. Krátce nato se Horner vrátil do garáže, kde o něčem diskutoval s mechaniky a také Helmutem Markem.
S příchodem závěrečné desetiminutovky provoz na trati pořádně zhoustl, nejlepší čas zajel Pastor Maldonado, všichni se ho snažili překonat. Alonsovi se to povedlo s časem 1:31,464 min.
Jak se zdá, vše je při starém, Vettel zajel nejrychlejší čas. Necelé tři minuty svítily na časomíře, na trati bylo opravdu rušno. Kromě tří pilotů byli na trati všichni.
Trénink vyhrál Sebastian Vettel s časem 1:31,401 min, poslední Liuzzi na něj ztrácel přes 7 sekund. Výsledné časy všech pilotů si můžete prohlédnout v tabulce.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.