Sebastien Vettel nesouhlasí s těmi, kteří tvrdí, že omezení foukaných difuzorů, které má začít platit od VC Velké Británie, poškodí nejvíce Red Bull.
Plán omezit využívání plynů foukaných na difuzory, který teď potvrdila také FIA, dovoluje pouze 10% využívání ve srovnání s aktuálním efektem foukaných difuzorů. S tímto systémem přišel jako první Red Bull v roce 2010. Princip je jednoduchý, horké plyny vycházející z výfuků monopostů jsou směřovány na difuzor, který je pro přítlak vozu asi nejdůležitější.
Nicméně FIA je proti tomu, aby týmy využívaly plyny k vytvoření přítlaku také v případě, že jezdec nestojí na plynu a například brzdí. Hodně lidí věří, že zákaz tohoto vynálezu nejvíce postihne Red Bull. Úradující mistr světa má však jiný názor.
"Pokud to vstoupí v platnost, tak to postihne všechny. Když se podívám na koncept našeho auta, tak bychom na tom nebyli špatně i přes tento zákaz. Myslím, že jsou tu i jiní, kteří ztratí více než my. Například Renault a Mercedes jsou týmy, které se absolutně spoléhají na tuto techniku."
"Určitě to postihne každého, protože na to všichni spoléháme. Dělá nás to rychlejšími a všechny nás ta změna zpomalí. Ale myslím si, že v porovnání s ostatními nebudeme v nevýhodě," říká Sebastian.
"Samozřejmě to změní rychlost, jakou můžete najíždět do zatáček a také rychlost v zatáčkách. Tedy veškerou rychlost, při které nemáte nohu na plynu. Všichni jsme byli zvyklí řídit taková auta, jaká byla vloni. Pokud nastane ta změna, tak se na ní budeme muset rychle adaptovat. To se změní."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.