Překvapení ze strany Kena Blocka. Na základě pozvánky od dodavatele pneumatik do F1, společnosti Pirelli, si Američan v srpnu vyzkouší monopost F1.
Americký showman se objevil na včerejší propršené Grand Prix v Kanadě. Mohl si tak na vlastní kůži zažít atmosféru celé akce a ještě dostal od společnosti Pirelli zajímavý dárek. V srpnu se bude moci posadit za volant monopostu F1. "Absolutně jsem nepočítal s tím, že by něco takového mohlo být možné. Pirelli přišlo s tím nápadem, že uděláme něco odlišného a jedinečného. Pro mě je to sen," řekl Ken pro Autosport.
Ještě předtím, než Ken do monopostu usedne na okruhu v italské Monze, bude se muset připravit na simulátoru Toyoty. "Nemám žádné zkušenosti, bude to pro mě velký úkol. Na simulátoru v Německu strávím dva dny, abych si zvykl na řízení a také za účelem poznání trati."
Ken Block
To by ovšem nebyl Ken Blok, kdyby při této příležitosti nenaplánoval něco také se svým rallyovým autem. "Přemýšlíme nad nějakými kreativními nápady, jak poznat trať. Možná dovezeme WRCčko, o dva týdny později se jede v Německu. Bude to velká zábava."
Jestli však bude monopost F1 hrát nějakou roli v dalším videu zvaném Gymkhana, není momentálně jasné. "Uvidíme, zda-li s tím něco zkusíme. Je to přece jen trochu drahé auto, ale na několik mých otázek jsem dostal několik zajímavých odpovědí. Musíme se podívat, co bude možné."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.