Prezident FIA Jean Todt potvrdil, že všech 26 členů Světové rady motosportu - včetně dvou zástupců týmů Formule 1 - hlasovalo pro to, aby se závod v Bahrajnu uskutečni ještě letos.
Rada se skládá z prezidenta a dalších 25 členů z různých částí světa. Mezi ně patří i šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali a šéf Force Indie - Vijay Mallya.
Někteří odborníci se domnívali, že tito dva zástupci týmů F1 se zdrželi hlasování, Todt to však pro BBC vyvrátil: "Bylo to určitě rozhodnutí členů Světové rady a jednalo se o jednomyslné rozhodnutí.
Nikdo se nezdržel hlasování, a abych byl přesný, Stefano Domenicali reprezentuje tým a hlasoval pro. Vijay Mallya nezastupuje šéfy týmů, zastupuje Indii - je indickým reprezentantem."
Zdá se tedy, že Asociace týmů Formule 1 (FOTA) nebude ve svém rozhodnutí ohledně Bahrajnu zcela jednotná. Před Kanadou by se měli zástupci týmů sejít, aby dali veřejně najevo, jaký zaujímají postoj vůči znovu zařazenému závodu.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.