Paul di Resta uvedl, že je na sebe po kolizi s Jaimem Alguersuarim během Velké ceny Monaka hodně naštvaný. Jednalo se o jeho první zkrat v doposud hvězdné kariéře v F1.
V pozdější fázi závodu předvedl ještě jednu podobnou chybu, když se snažil dostat přes D'Ambrosiův Virgin. Di Resta v neděli nakonec po penalizaci za svůj předchozí útok na Toro Rosso dojel dvanáctý a podobně jako například Rosberg z Mercedesu se bude na poslední velkou cenu snažit co nejrychleji zapomenout.
"Opravdu na tom není co vyzdvihnout. V určité chvíli jsem se dopustil chyby a ta mě žel za dané situace přišla hodně draho. Jsem za některé momenty vůči sobě velmi kritický, obviňuji sám sebe.
Budu se snažit pokračovat a znovu předvádět dobré výkony. Jinak jsem si velkou cenu užíval, jízda [v Monaku] je zábavná," říká Di Resta.
Svou vinu za kolizi přijímá, dodal však, že ke zmatku přispěli komisaři, kteří mávali Alguersuarimu modrými vlajkami, když se blížil Hamilton. Všichni přitom společně byli ve stejném kole a bojovali o pozice. Totéž se v závěru stalo Kamujovi Kobajašimu, když v závěsu za ním jezdil Webber.
"Někdy se to stává. Docela mě to ale naštvalo, že mu mávají modrými vlajkami, aby pustil Lewis. Já jsem jezdil za Lewisem, ale modrými vlajkami mi nikdy nemávali. Měl jsem si zřejmě počkat na svou chvíli, protože na dosah bylo docela dost bodů," dodává skotský pilot.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.