Narain Karthikeyan se po propadáku v Austrálii už těší na další závod v Malajsii. Hispania Racing podle něj může překvapit.
V Austrálii ujel po okruhu v Albert Parku za celý víkend pouze 16 kol. V pátek s vozem nevyjel vůbec, protože tým údajně neměl dostatek dílů pro jeho sestavení. Během tréninku ujel 5 kol a v kvalifikaci 11 - přesto to nestačilo pro splnění 107% limitu pro start do závodu.
"Na počátku týdne jsem věřil, že do závodu postoupíme, protože auto na to má," říká po úvodním podniku sezóny v rozhovoru pro Reuters. Jeho monopost F111 však doposud stále nesplnil všechny crash-testy FIA, proto nastoupil se starým předním křídlem.
"Samozřejmě víme, že situace není růžová. Hlasité stížnosti ničemu nepomůžou. Pro mne to bylo i tak obtížné, jezdil jsem zde pouze jednou v roce 2005 a musel jsem se dostat do rytmu. Jinak jsem neměl reálnou šanci," odkazuje na znovu zavedené pravidlo 107 %. "Toto pravidlo akceptujeme."
V Melbourne musela Hispania nasadit kvůli nesplněným crash-testům loňské křídlo(nové naleznete na snímku pod článkem)
"Pokud vše klapne, můžeme pár lidí překvapit," věří si Karthikeyan. "Od Malajsie budeme mít na voze nové přední křídlo. Pak věřím, že se kvalifikujeme do závodu. Alespoň už se nebude na co vymlouvat. Okruh dobře znám, mám jej rád. Rychle si na něj zvyknu."
Letos se ale nejvíce těší na premiérovou domácí Velkou cenu Indie: "Můj návrat je hodně spjat s tímto závodem. Formule 1 získala od mého debutu v roce 2005 mnoho fanoušků. Pokud budou ceny rozumné, bude plno. Bude to šílené."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.