Podle šéfa týmu Hispania, Colina Kollese, by měl tým během zítřejšího třetího tréninku a kvalifikace bez problémů nasadit oba vozy, čehož nebyl během dnešních jízd schopen.
Vitantonio Liuzzi se dnes na trať podíval jen na jedno jediné kolo, dvě minuty před koncem druhého tréninku. Vůz Naraina Karthikeyana nedokázali mechanici uvést do provozuschopného stavu, proto si vůz F111 poprvé vyzkouší až zítra, pokud znovu nenastanou podobné potíže. Šéf týmu, Colin Kolles, věří, že tomu tak nebude a na trať se zítra dostanou oba vozy.
"Dnes jsme vyvinuli velké úsilí, ale oba vozy se nám připravit nepodařilo. Zítra však budou na trati oba vozy. Čeká na nás hodně tvrdé práce. Pokud jde o tým, rád bych všem poděkoval za dnešní práci. Jsem na ně hrdý."
Na tým HRT se lepí jeden problém za druhým, nemohli si vůz otestovat, protože byl připraven až během posledních testů v Barceloně, kam ovšem nedorazily tlumiče a nyní budou nuceni používat přední přítlačné křídlo z loňského vozu, jelikož nové neprošlo crash testy FIA.
V této podobě byl vůz F111 vidět téměř celý den, na trať vyjel až dvě minuty před koncem druhého tréninku.
Nicméně, podle Vitantonia Liuzziho je hlavní, že se povedlo odjet alespoň jedno kolo, které na okruhu v Melbourne odpovídá vzdálenosti cca 5 kilometrů. Tým tak ujel ještě menší vzdálenost, než loni během pátečních tréninků v Bahrajnu.
"I když jsme ujeli jen jedno kolo, je pro nás velice důležité, že se vůz vůbec dostal na trať," řekl Liuzzi, který se k týmu přidal po posledních testech v Barceloně. "Všichni v týmu vyvinuli velké úsilí aby se vůz dostal na trať. Pracovali dnem i nocí." (HRT využila jednu ze čtyř povolených výjimek z pravidla o zákazu práce na vozech během noci, tzv. noční klid). "Zítra snad konečně nasbíráme nějaká data."
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.