Sebastien Vettel sice prodloužil u Red Bullu smlouvu až do konce roku 2014, ale majitel Mateschitz potvrdil, že pokud bude úřadující mistr světa chtít odejít, tak může.
To mu umožňuje jistá klauzule ve smlouvě. Dietrich Mateschitz to potvrdil v rozhovoru pro "Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung": "Tahle formule je spíše formální než nutná. Kdybychom nebyli schopni Sebastienovi nabídnout konkurenceschopné auto a on nás žádal o možnost odchodu, jen stěží si dokáži představit, že bychom ho drželi."
Vettel prodloužil smlouvu u Red Bullu 14. března (viz zde) až do roku 2014. Nová smlouva by měla Vettelovi zajistit větší volnost pro své aktivity díky tomu, že mu ubudou reklamní povinnosti. "Jeho využití pro PR už v minulosti dosáhlo maxima. V rámci smlouvy tomu tak bude i v budoucnu," řekl Mateschitz.
Rakušan se neobává ani budoucího možného odchodu Vettela k Ferrari: "Myslím, že neexistuje žádný TOP tým, od kterého by už Sebastien nedostal nabídku. Takže by bylo mylné si myslet, že Seb chce od nás odejít a my ho držíme. Seb chce u nás naopak zůstat a právě proto jsme společně prodloužili smlouvu. To nebylo iniciováno pouze z naší strany. Naším závazkem je, abychom postavili konkurenceschopné auto."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.